Τόσο το ID.3 GTX όσο και το MG 4 XPOWER θεωρούνται «καυτά» hatchbacks. Σίγουρα περισσότερο απ’ ό,τι το B-SUV 600αράκι με σήμα τον σκορπιό. Άλλο τα χαρακτηριστικά στο χαρτί βέβαια με αυτό που ισχύει στην πράξη.
Ας ξεκινήσουμε απ’ το γεγονός πως το ID.3 GTX αποτελεί μια νέα προσθήκη στην γκάμα, πολλά υποσχόμενη κατά την VW, δίνοντας στο κατά τ’ άλλα εύχρηστο και cute ηλεκτρικό hatchback από το Wolfsburg περισσότερη ψυχή α λά GTI. Έμενε να το ανακαλύψουμε και να δούμε πού και πώς διαφέρει σε σχέση με τον σίφουνα της κατηγορίας, MG4 XPOWER, μιας και μαζί του είχαμε ήδη γράψει πολλά χιλιόμετρα στο παρελθόν.
Το ID.3 GTX πείθει περισσότερο εξωτερικά απ’ ό,τι οδηγικά. Όσο και η VW να θέλει να περάσει ότι η σειρά GTX είναι η αντίστοιχη των GTI, αυτό απλά δεν ισχύει. Σίγουρα, οι επεμβάσεις στο πλαίσιο, στην ανάρτηση και την κρεμαγιέρα, σε συνδυασμό με τον πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, το καθιστούν πιο οδηγοκεντρικό, όμως κάτι λείπει, που θα αναλύσουμε στην συνέχεια. Όμως, όση οδηγική ευχαρίστηση μπορεί να προσφέρει, θα την προσφέρει για πολύ.
Η πιο σύγχρονη αρχιτεκτονική που διαθέτει του δίνει ασυναγώνιστη αυτονομία, ειδικότερα όταν «κατεβάζεις ταχύτητα» και το οδηγείς προσεκτικά.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr