Μερίδιο 17,5% απέσπασε χθες (20/11) το Mega καθώς η πρεμιέρα της σατιρικής εκπομπής «Αλ τσαντίρι νιούζ» εκτόξευσε τον δείκτη τηλεθέασης με αποτέλεσμα να φθάσει στο -ανώτατο- 34%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen.
Ήταν το μεγαλύτερο σε μέγεθος μεταξύ των καναλιών εθνικής εμβέλειας με διαφορά τουλάχιστον 4,3 ποσοστιαίες μονάδων από τον ανταγωνισμό. Ήταν δε παρόμοιο με το μέσο ετήσιο (18,1%) που είχε καταφέρει ο σταθμός τη σεζόν 2014-2015.
Από τα δεδομένα της εταιρείας μετρήσεων τηλεθέασης, φαίνεται ότι η εκπομπή του Λαζόπουλου έκανε μερίδα τηλεθεατών που κατευθύνονται σε άλλες τηλεοπτικές επιλογές, εκτός των 10 καναλιών εθνικής εμβέλειας, να συντονιστούν στο Mega. To μερίδιο των, κατά τη Nielsen, «Others» διαμορφώθηκε στο 22,5%, ήταν το μεγαλύτερο, αλλά διαφοροποιημένο κατά 1,3% από το μερίδιο που αποκόμισαν την Τρίτη.
Το δεύτερο σε μέγεθος κομμάτι απέσπασε ο Alpha.
Με εξαίρεση το Mega και το Open τα οποία εμφάνισαν τις πιο αξιοσημείωτες μεταβολές και με θετικό πρόσημο, κυριάρχησαν πτωτικές τάσεις στα άλλα κανάλια.
Ο ΣΚΑΪ για πρώτη φορά από την έναρξη της σεζόν είδε το ψηφίο 8 στο κύριο μέρος του μεριδίου.
Το Open με «γερό χαρτί» στη βραδινή ζώνη την εκπομπή «Υποθέσεις» είδε τον δείκτη της Nielsen να ανεβαίνει κοντά στο 30%, νυχτιάτικα, με αποτέλεσμα το μέσο μερίδιο του να βελτιωθεί κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την προηγούμενη μέρα (19/11).
Η ΕΡΤ2 «πέτυχε» νέο χαμηλό. Το μερίδιο του σταθμού διαμορφώθηκε στο 0,7% καταρρίπτοντας το προηγούμενο που είχε σημειώσει στις 21 Δεκεμβρίου 2023.