Δύο «κλικ» από το 14% απείχε το μερίδιο τηλεθέασης του Alpha στο φινάλε του περασμένη πενθήμερου, με τον ανταγωνισμό σε γενικότερη ανοδική τάση.
Μάλιστα το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς είχε επίδοση βελτιωμένη σχεδόν κατά μια ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με τον Δεκαπενταύγουστο.
Μια ημέρα μετά (16/8) τρία κανάλια, μαζί με τον πρωτοπορο Alpha, εμφάνισαν διψήφια μερίδια τηλεθέασης. Δεύτερη επιλογή ήταν το Mega και τρίτη ο ΑΝΤ1 με την μεταξύ τους διαφορά να διαμορφώνεται στο 0,4%.
Η ανοδική τάση θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως -μικρή- ένδειξη επανασύνδεσης κάποιων με την τηλεόραση.
Αν και σε γενική υποχώρηση του δείκτη τηλεθέασης της Nielsen το Σαββατοκύριακο, ο Alpha διατήρησε την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των τηλεθεατών.
Το Σάββατο δε ήταν το μόνο κανάλι με διψήφιο ποσοστό στο μερίδιο του και με διαφορά σχεδόν δυόμιση μονάδων από τον ανταγωνισμό.
Την Κυριακή, στην περιοχή με τα διψήφια ποσοστά ξαναπέρασε ο ΣΚΑΪ χάρη και στην απόδοση που είχε η προβολή της θεατρικής παράστασης «10 χρόνια γάμου» του Μάρκου Σεφερλή.
Στο μενού του ΑΝΤ1 υψηλές– τηρουμένων των αναλογιών και συνθηκών- συγκεντρώσεις τηλεθεατών σημειώθηκαν στο τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» και στο επιχειρηματικό σόου «Dragons den» και τις δύο ημέρες του Σαββατοκύριακου.