Το Star «πήγε» στα Social Media Awards 2024 «πήρε» έξι σημαντικές διακρίσεις και «έφυγε» με ισάριθμα τρόπαια, κατακτώντας τα περισσότερα βραβεία ανάμεσα σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια.
Τα βραβεία- θεσμός που διοργανώθηκαν για 12η συνεχόμενη χρονιά από την Boussias Events και φέτος πραγματοποιήθηκαν στο Ωδείο Αθηνών, με την συμμετοχή περίπου 500 στελεχών της μιντιακής και διαφημιστικής αγοράς αναδεικνύουν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies των προηγούμενων 12 μηνών στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok και YouTube).
Το Star, σε συνεργασία με την Advengers, απέσπασε δύο Χρυσά βραβεία, δυο Ασημένια, δυο Χάλκινα, επιβεβαιώνοντας τη δύναμη μιας στρατηγικής που συνδυάζει αστείρευτη δημιουργικότητα, καινοτομία και ποιότητα.
Ξεχωριστή διάκριση αποτέλεσε το χρυσό βραβείοστην κατηγορία Καλύτερη χρήση του TikTok σε Ενημέρωση και Ψυχαγωγία (Best Use of TikTok – Best in News & Entertainment), καθώς και το βραβείο για την Καλύτερη Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης στα Social Media (Best Use of AI in Social Media), το οποίο απονεμήθηκε για πρώτη φορά.
Εντυπωσιακή ήταν και η πρωτιά στην κατηγορία Best Use of X (Twitter), διάκριση την οποία το «MasterChef» κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Οι φετινές διακρίσεις του Star:
- GOLD: Best Use of X (Twitter)
- GOLD: Best Use of TikTok – Best in News & Entertainment
- SILVER: Best Use of Meta Family of Apps | Communication
- SILVER: Best Use of AI in Social Media
- BRONZE: Best Social Media Strategy for Audience Engagement
- BRONZE: Best Use of TikTok Trends