Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

Σάκης Αρναούτογλου: Από την πρόγνωση του καιρού στην… πρόγνωση της Ευρώπης

Ο Σάκης Αρναούτογλου, γνωστός στο πανελλήνιο από την πολυετή του καριέρα ως μετεωρολόγος στην ΕΡΤ, έκανε το μεγάλο βήμα από την τηλεοπτική οθόνη στα έδρανα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Ως ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, βαδίζει μέχρι τώρα με τα στοιχεία και της επιστήμης του: Προσεκτική παρατήρηση των φαινομένων, συνδυαστική αξιολόγηση, διατύπωση προβλέψεων με ακρίβεια, συστηματική μελέτη όλων των και αφοσίωση στο έργο – η μετεωρολογία δίνει εφόδια και για άλλα πεδία.

Από την αρχή της θητείας του, ο Σάκης Αρναούτογλου έχει επικεντρωθεί σε ζητήματα που άπτονται της προστασίας του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης, κεντρικοί πυλώνες της πολιτικής ατζέντας του ΠΑΣΟΚ. Έχει ξεχωρίσει για την ανάδειξη προβλημάτων που συχνά περνούν στα «ψιλά γράμματα» της πολιτικής επικαιρότητας, αλλά επηρεάζουν βαθιά την καθημερινότητα των πολιτών.

Ένα από τα θέματα που ασχολήθηκε είναι η ανάληψη πρωτοβουλιών για την προστασία των ευρωπαϊκών υδάτινων οικοσυστημάτων από φαρμακευτικά απόβλητα, τα οποία αποτελούν έναν αυξανόμενο περιβαλλοντικό κίνδυνο. Στην παρέμβασή του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τόνισε την ανάγκη για αυστηρότερη νομοθεσία και μέτρα, υποστηρίζοντας ότι «η Ευρώπη δεν έχει περιθώριο για καθυστερήσεις όταν πρόκειται για το περιβάλλον μας».

Εκτός από το περιβάλλον, ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ έχει θέσει στο επίκεντρο της πολιτικής του δράσης τη στήριξη των μικρών και απομακρυσμένων νησιών. Σε πρόσφατη επίσκεψή του στη Μήλο, ανέδειξε τη σημασία της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για την αναβάθμιση των υποδομών, τη βελτίωση των συγκοινωνιών και τη δημιουργία ευκαιριών απασχόλησης για τους νέους των νησιών. Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Τα νησιά μας δεν είναι μόνο τουριστικοί προορισμοί, είναι ζωντανοί οργανισμοί που αξίζουν ισχυρή ευρωπαϊκή στήριξη».

Παράλληλα, ο Σάκης Αρναούτογλου δεν έχει παραμελήσει τον κοινωνικό τομέα. Η πρότασή του για την εφαρμογή του «Κοινωνικού Leasing» στοχεύει στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, προσφέροντας λύσεις σε πολίτες που βρίσκονται σε ευάλωτη οικονομική θέση. Η ιδέα αυτή βασίζεται στη λογική ότι η πρόσβαση σε αγαθά, όπως κατοικία και ενέργεια, μπορεί να γίνει μέσω ευέλικτων προγραμμάτων χρηματοδότησης, με την υποστήριξη ευρωπαϊκών πόρων.

Ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να αποδεικνύει καθημερινά ότι η μετάβασή του από τη μετεωρολογία στην πολιτική δεν ήταν τυχαία. Με σταθερές αξίες τη διαφάνεια, την αξιοπιστία και την αφοσίωση στο κοινό καλό. Μέσα από την εμπειρία του, φέρνει στο τραπέζι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου μια φρέσκια οπτική που συνδυάζει την επιστημονική του κατάρτιση με την πολιτική του ευαισθησία. Κι αν στον καιρό προέβλεπε τις καταιγίδες, τώρα στον πολιτικό στίβο εργάζεται για να διασφαλίσει ότι αυτές οι καταιγίδες δεν θα πλήξουν τους πολίτες της Ευρώπης.

Πηγή: Topontiki.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img