Μάλλον με ιδανικό τρόπο «άνοιξε» ο Νοέμβριος για το Mega. Το κανάλι είδε το μέγεθος του μεριδίου του να διαμορφώνεται στο 15,7%, το υψηλότερο που έχει καταγράψει η Nielsen για το κανάλι της Καλλιθέας από την έναρξης της σεζόν.
Η επίδοση αυτή πιστώνεται σε σημαντικό βαθμό στην συγκέντρωση τηλεθεατών… νυχτιάτικα για την εκπομπή «Φως στο τούνελ». Η τηλεθέαση της εκπομπής αποτέλεσε εξαίρεση στον κανόνα που θέλει την ραγδαία πτώση της, γενικώς, από τις 24.00 και μετά. Τη νύχτα της περασμένη Παρασκευής (1/11), ο δείκτης τηλεθέασης, έπειτα από το τέλος του επεισοδίου της σειράς «Η γη της ελιάς», συνέχισε να «τραβά την ανηφόρα». Μάλιστα περι τις 02.00 τουλάχιστον τρεις στους δέκα ξενύχτηδες, μπροστά στις τηλεοράσεις τους, παρακολουθούσαν την εκπομπή αναζητήσεων του Mega.
Σε γενικές γραμμές ο δείκτης της Nielsen κινήθηκε καθοδικά. Δεύτερο σε προτιμήσεις πρόγραμμα ήταν εκείνο του Alpha, με διαφορά όμως από το προπορευόμενο Mega και με περίπου ίδιες διαστάσεις (-0,5%) ήταν το μέγεθος του κομματιού του ΑΝΤ1.
«Κέρδη» εμφάνισε το Star, απώλειες ο Σκάι που ξαναπέρασε στην «περιοχή» με τα μονοψήφια μερίδια, και αποτέλεσαν την πέμπτη και έκτη επιλογή των τηλεθεατών αντιστοίχως μέσα στη μέσα.
Πισωγύρισμα και για την ΕΡΤ1 που είχε το 5 στο κύριο μέρος του μεριδίου της, έπειτα από ένα τριήμερο που κατάφερνε «εξάρια» (και κάτι ψιλά).
Η συντριπτική πλειονότητα των τηλεθεατών (25,9%) την 1η Νοεμβρίου «κινήθηκε» σε επιλογές εκτός των δέκα καναλιών εθνικής εμβέλειας.