Νέα μελέτη έδειξε ότι αποφυγή της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία του εξωτερικού μπορεί να βελτιώσει την απόδοση των μαθητών. Σε αυτή τη μελέτη αναφέρθηκε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μετά το συνέδριο της UNESCO (Εκπαιδευτική Επιστημονική και Πολιτιστική Οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών) για την ψηφιακή τεχνολογία και την τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση.
Ο υπουργός Παιδείας, Θρηκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης τόνισε στην νέα ανάρτηση που έκανε πως «αποφεύγοντας τη χρήση κινητών στο σχολείο στο Βέλγιο, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, βελτιώθηκε η απόδοση των μαθητών και ιδίως όσων δεν βρίσκονταν στην κορυφή των επιδόσεων» για να καταδείξει την αναγκαιότητα και η χώρα μας να βαδίσει στα ίδια βήματα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Η ανάρτηση του κ. Πιερρακάκη έχει ως εξής:
«Η τεχνολογία είναι μέσο, όχι αυτοσκοπός. Πολλαπλές τεχνολογικές λύσεις υποστηρίζουν την εκπαίδευση αλλά είναι απαραίτητο αυτό να γίνεται με σχέδιο, μέτρο και σύνεση. Η χρήση κινητού τηλεφώνου στο σχολείο αποσπά την προσοχή των μαθητών και, σύμφωνα με μελέτη της UNESCO, μπορεί να χρειαστούν έως και 20 λεπτά για να εστιάσουν ξανά σε εκείνο που μελετούσαν προηγουμένως. Αποφεύγοντας τη χρήση κινητών στο σχολείο στο Βέλγιο, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, βελτιώθηκε η απόδοση των μαθητών και ιδίως όσων δεν βρίσκονταν στην κορυφή των επιδόσεων.
Η χρήση της τεχνολογίας και ειδικά της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση είναι το θέμα για το οποίο συζητάμε στο πλαίσιο της Digital Learning Week 2024 που διοργανώνει η UNESCO στο Παρίσι, αναζητώντας τις βέλτιστες προσεγγίσεις με επίκεντρο μαθητές και εκπαιδευτικούς».