Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

Ο Παναθηναϊκός η πιο «ακριβή ομάδα» της Super League – Πάνω από 100 εκατ. ευρώ η αξία του «πράσινου» ρόστερ

Την πιο «ακριβή» ομάδα στη Stoiximan Super League, και μάλιστα με διαφορά, έχει πλέον ο Παναθηναϊκός.

Οι «πράσινοι», μετά και την προσθήκη του Ουναΐ, είδαν την χρηματιστηριακή αξία των παιχτών τους να εκτοξεύεται στα 106,58 εκατ. ευρώ.

Στη 2η θέση βρίσκεται ο ΠΑΟΚ με 93,2 εκατ. ευρώ μετά τις προσθήκες των Κόλεϊ, Μπακαγιόκο και Ντέγιαν Λόβρεν.

Ο Ολυμπιακός έχει πλέον το τρίτο ακριβότερο μπάτζετ του πρωταθλήματος, με 91,35 εκατ. ευρώ, μετά και την απόκτηση του Πορτογάλου μέσου Σέρτζιο Ολιβέιρα.

Τέλος, την τετράδα των πιο «ακριβών« ομάδων κλείνει η ΑΕΚ, ανεβαίνοντας από τα 75,48 εκατ. ευρώ στα 83,98 εκατ. ευρώ, μετά το μεταγραφικό «μπαμ» με τον Αντονί Μαρσιάλ.

Δείτε αναλυτικά τη λίστα με τη συνολική «χρηματιστηριακή» αξία του ρόστερ κάθε ομάδας της Stoiximan Super League:

Πηγή: Topontiki.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img