Το Netflix αναμένεται να ξεπεράσει τα 3,2 δισ. δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα φέτος, σύμφωνα με την λονδρέζικη εταιρεία ερευνών NewStreetResearch, η οποία εδράζει τις προβλέψεις της σε μια σειρά από μεταδόσεις σημαντικών αθλητικών γεγονότων και διοργανώσεων και άλλες δράσεις της πλατφόρμας διαρκούς ροής περιεχομένου.
Μόνον από στις ΗΠΑ και τον Καναδά η διαφημιστική επένδυση στο Netflix προβλέπεται να αυξηθεί κατά 56% με τα έσοδα να διαμορφώνονται στα 1,8 δισ. δολάρια, από 913 εκατ. που ήταν το 2024.
Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες και το κόστος ανα 1.000 θεατές, σε ΗΠΑ-Καναδά, αποτελούν τις πιο σημαντικές μεταβλητές για την επίτευξη του στόχου, κατά τους αναλυτές της εταιρείας ερευνών.
Εκτιμάται ότι τα έσοδα από μηνιαίες εγγραφές θα αυξηθούν σε 38,1 εκατ. δολάρια (από 22,3 εκατ. το 2024) και ότι το κόστος ανα 1.000 θεατές θα μειωθεί κατά 10%, μεταβολή- μιλώντας με αριθμούς- δηλαδή από τα 33 δολάρια στα 30.
Τα διαφημιστικά έσοδα στις περιοχές Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής αναμένεται να φτάσουν τα 815,9 εκατ. δολάρια, με την περιοχή Ασίας–Ειρηνικού να αυξάνεται στα 370,8 εκατ. δολάρια και τις χώρες της Λατινικής Αμερικής στα 224,4 εκατ. δολάρια.
Συνολικά, προβλέπεται ότι το 50% της αύξησης των νέων μελών στο Netflix το 2025 θα προέλθει από τα «πακέτα» με διαφημίσεις – με την OTT να προσθέτει 24,3 εκατομμύρια συνδρομητές (11,8 εκατομμύρια στις υπηρεσίες περιεχομένου χωρίς διαφημίσεις και 12,4 εκατομμύρια με διαφημιστική υποστήριξη) το 2025, αυξάνοντας τους σε 316,3 εκατομμύριαπαγκοσμίως.
Σε πέντε χρόνια – το 2030 – η NewStreet προβλέπει ότι τα έσοδα του Netflix θα φτάσουν τα 9,3 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 16% των συνολικών ετήσιων εσόδων της εταιρείας, με τα 4,7 δισεκατομμύρια να προέρχονται από τις ΗΠΑ/Καναδά. Οι συνδρομητές στις δύο χώρες εκτιμάται ότι θα αυξηθούν από 41,9 εκατομμύρια (2025) σε 71,2 εκατομμύρια (2030).
Διαβάστε επίσης
Διαψεύδονται τα σενάρια περί πώλησης του Open – «Ευφάνταστα σενάρια»
Ποιος αναλαμβάνει νέος CEO της ΕΡΤ