Η πλατφόρμα streaming Νetflix ανακοίνωσε ότι οι τιμές συνδρομής θα αυξηθούν στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Αργεντινή και την Πορτογαλία, όπως μεταδίδει το BBC.
Όταν ρωτήθηκε εάν οι τιμές πρόκειται να αυξηθούν και στο Ηνωμένο Βασίλειο, εκπρόσωπος του Netflix δήλωσε ότι «δεν υπάρχει κάτι να ανακοινώσουμε προς το παρόν».
Το Netflix παρουσίασε μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών από το αναμενόμενο, χάρη στη δεύτερη σεζόν του «Squid Game», καθώς και σε αθλητικές μεταδόσεις, όπως ο αγώνας πυγμαχίας μεταξύ του Jake Paul και του Mike Tyson.
Στις ΗΠΑ, οι τιμές θα αυξηθούν σχεδόν σε όλα τα προγράμματα, συμπεριλαμβανομένου του βασικού προγράμματος χωρίς διαφημίσεις, το οποίο θα κοστίζει πλέον 17,99 δολάρια το μήνα, από 15,49 δολάρια προηγουμένως.
Το πρόγραμμα με διαφημίσεις θα αυξηθεί επίσης κατά ένα δολάριο, φτάνοντας τα 7,99 δολάρια.
Το 2024 η τελευταία αύξηση της συνδρομής στην Ελλάδα
Η τελευταία φορά που το Netflix αύξησε τις τιμές στις ΗΠΑ ήταν τον Οκτώβριο του 2023, όταν είχε επίσης αυξήσει τις τιμές για ορισμένα προγράμματα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Στην Ελλάδα η τιμή αυξήθηξε τον Νοέμβριο του 2024.
«Κατά καιρούς ζητάμε από τα μέλη μας να πληρώσουν λίγο παραπάνω, ώστε να μπορούμε να επενδύσουμε ξανά και να βελτιώσουμε περαιτέρω το Netflix», δήλωσε η εταιρεία.
Εκτός από το «Squid Game» και τον αγώνα Paul εναντίον Tyson, το Netflix μετέδωσε επίσης δύο αγώνες του NFL ανήμερα τα Χριστούγεννα.
Προς περισσότερα ζωντανά γεγονότα
Η πλατφόρμα σχεδιάζει να προβάλει περισσότερα ζωντανά γεγονότα, όπως αγώνες WWE, ενώ έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου Γυναικών της FIFA το 2027 και το 2031.
Ο Paolo Pescatore, αναλυτής τεχνολογίας της PP Foresight, σχολίασε ότι το Netflix «τώρα δείχνει τη δύναμή του, προσαρμόζοντας τις τιμές, δεδομένου του πιο ισχυρού και διαφοροποιημένου προγράμματός του σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές».
Διαβάστε επίσης
Alpha: Ερωτηματικό για το μέλλον της εκπομπής «ΝΜ Βραδιάτικα»
Ο «Άγιος έρωτας» στην κορυφή της τηλεθέασης τη Δευτέρα (20/1)
Με πρωτιά για τον Alpha «άνοιξε» (20/1) η εβδομάδα- «Μπαμ» τηλεθέασης από την ΕΡΤ3