Ακόμη μια χρονιά, η ΜΙΝΕΤΤΑ συμμετείχε ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν θεσμό που έχει καθιερωθεί από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου, η εταιρία διοργάνωσε δραστηριότητες με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει, καθώς και την επιβράβευση των συναδέλφων και των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι αποτελούν την πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης της ΜΙΝΕΤΤΑ.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και να «φρεσκάρουν» τις γνώσεις τους μέσω κουίζ εξυπηρέτησης, να συμμετάσχουν σε εκπαίδευση με τίτλο “MINETTA Customer Experience … it all begins!”, και να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους συμπληρώνοντας τη δική τους «φυσαλίδα» με ένα ρητό, απόφθεγμα, στίχο ή λέξη, όλα σχετικά με τη σωστή εξυπηρέτηση. Επίσης, γιόρτασαν την εξυπηρέτηση σε μια θεατρική βραδιά, αφιερωμένη στους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της ΜΙΝΕΤΤΑ.
Ο κ. Νίκος Μόσχοβος, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά περιμένουμε κάθε χρόνο την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς έχει γίνει πλέον παράδοση για την εταιρία. Σκοπός μας είναι να ενεργοποιήσουμε τα αντανακλαστικά εξυπηρέτησης των ανθρώπων μας και να επιβραβεύσουμε την προσπάθειά τους να εξυπηρετούν με ενσυναίσθηση, αποτελεσματικότητα και άμεσες λύσεις—αξίες που αποτελούν βασικό στοιχείο της εταιρικής μας κουλτούρας. Η ολοκλήρωση κάθε Εβδομάδας είναι ταυτόχρονα το έναυσμα για μια νέα προσπάθεια αναβάθμισης της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι κατά τη διάρκειά της ξεκινά η Ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Ασφαλισμένων στη ΜΙΝΕΤΤΑ».