Δεν έχουν τελειωμό τα καθημερινά -σχεδόν- περιστατικά δυσλειτουργιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Το έργο που έκανε 40 χρόνια να ολοκληρωθεί, κόστισε 3 δισ. ευρώ και εγκαινιάστηκε στο τέλος Νοέμβρη του 2024, παρουσιάζει βλάβες και απρόοπτα στην λειτουργία του πολύ συχνά.
Έτσι μετά τις αυτόματες πόρτες που κλείνουν την ώρα που βγαίνει ο κόσμος από τους συρμούς, τα ασανσέρ και τα εκδοτήρια εισιτηρίων που δεν δουλεύουν, τα νερά που μπαίνουν όταν βρέχει, έχουμε και τους συρμούς που ακινητοποιούνται. Έτσι μετά την ακινητοποίηση του συρμού στον σταθμό της Μαρτίου στις 16 Ιανουαρίου σήμερα είχαμε έναν ακόμα.
Νέα ακινητοποίηση
Το νέο περιστατικό σημειώθηκε σήμερα το πρωί -Τετάρτη (22/1)- στη γραμμή από τη Νέα Ελβετία προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών που δημοσιεύει το parallaximag.gr, ο συρμός «κόλλησε» μεταξύ των σταθμών «Πανεπιστήμιο» και «Σιντριβάνι». O αρμόδιος υπάλληλος που βρισκόταν εκείνη την ώρα στο δρομολόγιο παρενέβη χειροκίνητα ώστε ο συρμός να μεταφερθεί στο σταθμό «Σιντριβάνι». Για την μετακίνηση από τον έναν σταθμό στον άλλον, που διαρκεί λίγα λεπτά χρειάστηκαν περίπου 20.
Παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ στη Βουλή
Στο μεταξύ, τα αίτια της ακινητοποίησης του συρμού στον σταθμό της Μαρτίου στις 16 Ιανουαρίου θέτει ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή 9 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με πρωτοβουλία του βουλευτή Α Θεσσαλονίκης, Χρήστου Γιαννούλη.
Η υπόθεση αφορούσε ένα ακόμη περιστατικό εγκλωβισμού επιβατών στο Μετρό της Θεσσαλονίκης όταν ο συρμός με κατεύθυνση προς τον τερματικό σταθμό της Νέας Ελβετίας, παρέμεινε ακινητοποιημένος επί μισή ώρα μέσα στη σήραγγα, λίγο πριν φτάσει στον σταθμό της Μαρτίου.
Ο αρμόδιος υπουργός ερωτάται πού οφείλεται το περιστατικό της ακινητοποίησης του συρμού, πόσο συχνά από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης έχουν ακινητοποιηθεί συρμοί και ποιοι λόγοι έχουν οδηγήσει στην ακινητοποίηση των συρμών.