Το Mega, έπειτα από δύο διαδοχικές υποτονικές επιδόσεις, στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, κατάφερε χθες εντυπωσιακό άλμα τηλεθέασης διαμορφώνοντας μέγεθος μεριδίου 14,6%, βελτιώνοντας το κατά σχεδόν τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες, συγκριτικά με εκείνο που είχε αποκομίσεις και τις δύο ημέρες του Σαββατοκύριακου.
Ο ανταγωνισμός δεν μπόρεσε να ακολουθήσει από κοντά το κανάλι της Καλλιθέας και η μεταξύ τους διαφορά διαμορφώθηκε στις περίπου τρεις ποσοστιαίες μονάδες στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Η αμέσως επόμενη επίδοση καταγράφηκε από την Nielsen στον Alpha (11,4%) ο οποίος εμφάνισε δυναμική σχεδόν ίδια με εκείνη που είχε την προπερασμένη Δευτέρα (11,3%).
Ο ΣΚΑΪ, μεταξύ των 10 καναλιών εθνικής εμβέλειας, απέσπασε το τρίτο σε μέγεθος κομμάτι από την πίτα τηλεθέασης που είχε διαστάσεις ανάλογες με αυτές του μεριδίου που είχε αποσπάσει στη «μάχη» τηλεθέασης ανήμερα των Θεοφανείων.
Στην περιοχή του 10% κινήθηκε ο ΑΝΤ1 και στα αξιοσημείωτα της Δευτεριάτικης μοιρασιάς ήταν η επίδοση της ΕΡΤ1-στο prime time της οποίας έγινε η πρεμιέρα της σειράς «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» – η οποία ήταν καλύτερη και από εκείνη (6,3%) που είχε καταφέρει την Πρωτοχρονιά.
Για την ιστορία το 25,5% του συνόλου των τηλεθεατών διαμοιράστηκε σε επιλογές πέραν των 10 τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής κάλυψης.