Μια αναδρομή στις σειρές που άφησαν το δικό τους στίγμα στην ελληνική τηλεόραση έκανε ο σκηνοθέτης Μανούσος Μανουσάκης. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη σειρά «Ψίθυροι Καρδιάς» και τον τρόπο με τον οποίο αντίδρασαν οι γυναίκες της τσιγγάνικης κοινότητας όταν είδαν την ερωτική σκηνή.
O Μανούσος Μανουσάκης μίλησε για την εποχή εκείνη στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» σήμερα το μεσημέρι «18.10.2024).
«Οι “Ψίθυροι Καρδιάς” άφησαν ιστορία, γιατί ήταν η πρώτη σειρά που τόλμησε να καταγγείλει τον ρατσισμό και την μισαλλοδοξία. Η κοινότητα των τσιγγάνων μας δέχτηκε και μας αγκάλιασε. Εκείνη η εποχή ήταν πολύ διαφορετική από την σημερινή, υπήρχε άλλη συνθήκη. Τα νούμερα τηλεθέασης ήταν κάθε φορά και υψηλότερα μέχρι που έφτασαν σε πανελλήνιο ρεκόρ, άσπαστο έως σήμερα»
»Οι γυναίκες της κοινότητας είχαν αντιδράσει για την σκηνή με την Ερατώ μπροστά στον καθρέφτη. Όταν είδαν την ερωτική σκηνή, οι γυναίκες του καταυλισμού ενθουσιάστηκαν», περιέγραψε αρχικά ο δημοφιλής σκηνοθέτης.
Μιλώντας για την εποχή που γυρίστηκε το «Άγγιγμα Ψυχής» δήλωσε: «Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με την εκκλησία όταν κάναμε το “Άγγιγμα Ψυχής”. Δεν θέλαμε να δείξουμε έναν πάπα, ο οποίος τρέχει πίσω από τον ποδόγυρο. Το θέμα ήταν ένας άνθρωπος που υποκύπτει στον πειρασμό και επιστρέφει σε αυτό που πιστεύει, όχι το σκάνδαλο».
Και πρόσθεσε: «Στα Γιάννενα και στα Ζαγοροχώρια οργάνωναν εκδρομές στα μέρη που είχαμε κάνει γυρίσματα για το “Άγγιγμα Ψυχής”. Το πιο δύσκολο γύρισμα ήταν η ερωτική σκηνή».
Τέλος αναφερόμενος στη σειρά «Μη μου λες αντίο» τόνισε: «Διάβασα πολλές φορές το κοράνι όταν κάναμε το “Μη μου λες αντίο”. Είχαμε θρησκευτική σύμβουλο στα γυρίσματα. Θυμάμαι την σκηνή που ο πρωταγωνιστής, ο Μέμος Μπεγνής, πλένεται με μανία μετά την ερωτική επαφή», πρόσθεσε ακόμα ο Μανούσος Μανουσάκης.