Ακάθεκτος ο Alpha, συνέχισε να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των τηλεθεατών και τις δύο προηγούμενες ημέρες. Ανήμερα της Παναγίας μάλιστα ήταν το μόνο κανάλι με διψήφιο μερίδιο, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen.
Η διαφορά από τον ανταγωνισμό την Τετάρτη είχε το λιγότερο μια μονάδα διαφορά (Mega). Όλα τα υπόλοιπα κανάλια- πλην των δύο- είχαν μονοψήφιες επιδόσεις. Το κανάλι της Καλλιθέας παρέμεινε στην περιοχή με τα διψήφια νούμερα χάρη στην απευθείας μετάδοση του ποδοσφαιρικού αγώνα για το Super Cup της UEF, ανάμεσα σε Ρεάλ Μαδρίτης και Αταλάντα.
Ο ΑΝΤ1 για μόλις 0,2% δεν είδε το «10» στο κύριο μέρος του ποσοστού του, ενώ την Τετάρτη Star και Σκαι οριακά δεν ήταν ισοδύναμα.
Χθες με τον δείκτη της Nielsen σε περαιτέρω γενική κάμψη, ο Alpha διατηρήθηκε κορυφαία προτίμηση αυξάνοντας μάλιστα την επίδοση του, σε σχέση με την Τετάρτη, κατά 0,6%.
Τέσσερα κανάλια είχαν μερίδια με διαστάσεις πολύ κοντά η μία με την άλλη, όπως επίσης κάτι ανάλογο συνέβη με τέσσερα άλλα τα οποία διαμόρφωσαν μια γκάμα επιδόσεων από 2,9% έως 3,7%.
Η ΕΡΤ2 με την μετάδοση της πολυαρχιερατικής Θείας Λειτουργίας από την Παναγία της Τήνου και τη Λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας της Μεγαλόχαρης, σχεδόν τριπλασίασε το μερίδιο της, συγκριτικά με αυτό που αποκόμισε μια μέρα νωρίτερα.