Μέσα στη θάλασσα ηλεκτρικών SUV, όπου βλέπουμε συνεχώς νέα μοντέλα αλλά και νέες μάρκες, είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει το οποιοδήποτε EV.
Πόσω μάλλον, λοιπόν, ένα μοντέλο που όταν κοιτάξεις τα τεχνικά του χαρακτηριστικά δεν θα εντυπωσιαστείς, μέχρι όμως να δεις… την τιμή του, η οποία το καθιστά απόλυτα ανταγωνιστικό και μάλιστα με έναν αρκετά πλούσιο βασικό εξοπλισμό (ειδικά στην έκδοση Style που κοστίζει 1.500€), που σε μια γερμανική μάρκα θα ανέβαζε την τιμή κατά τουλάχιστον 5.000 €: θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή και επαγωγική φόρτιση είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά που δεν χρειάζεται να ζητήσεις στην παραγγελία σου, καθώς βρίσκονται ήδη εκεί.
Το Leapmotor C10 ήρθε για να επαναπροσδιορίσει την αγορά των ηλεκτρικών SUV, προσφέροντας πολλά και ζητώντας λίγα.
Ευρωπαϊκός χαρακτήρας
Ο σχεδιασμός του Leapmotor C10 θυμίζει αρκετά αυτοκίνητα από κατασκευαστές της «γηραιάς ηπείρου», οι οποίοι αλλάζουν σύμφωνα με τη γωνία που το κοιτάς. Από μπροστά είναι αρκετά στρογγυλεμένο και κλειστό, με λεπτά LED φώτα, ενώ στο πίσω μέρος γίνεται πιο ογκώδες, τονίζοντας τον SUV χαρακτήρα του και φυσικά δίνοντας παραπάνω χώρο για αποσκευές, με συνολική χωρητικότητα 370 λίτρα.
Μένοντας στο πίσω μέρος, τα φώτα ακολουθούν το οικείο πλέον trend της ενιαίας LED μπάρας φωτός, κάτι που ειδικά με το πράσινο χρώμα και τον αρκετά απλό προφυλακτήρα, του ταιριάζει απόλυτα. Όπως και στο μικρότερο t03 της Leapmotor, έτσι και εδώ, οι επιλογές εξατομίκευσης… δεν υπάρχουν και οι επιλογές περιορίζονται στα δύο πακέτα εξοπλισμού. Η πλούσια έκδοση της δοκιμής μας διαθέτει ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και φιμέ πίσω τζάμια, αναβαθμίζοντας σημαντικά το look του.
Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τις επενδύσεις στο εσωτερικό του, όπου έχουμε μια ιδιαίτερη, πορτοκαλί απόχρωση σε όλη την καμπίνα (η οποία ταιριάζει «γάντι» με το χρώμα του αμαξώματος). Η έμπνευση όμως εδώ έρχεται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με ένα «Tesla Vibe», τόσο με τους χαρακτηριστικούς χειρισμούς στο τιμόνι όσο και με άλλες μικρές λεπτομέρειες όπως το κουμπί για τα αλάρμ που βρίσκεται στην πλαφονιέρα.
Γενικότερα, πάντως, προσφέρει μια αναπαυτική καμπίνα με άνετα καθίσματα και σχεδιασμό που δεν είναι μόνο μινιμαλιστικός (με αγαπημένο μου στοιχείο το γεγονός ότι οι αεραγωγοί για τον κλιματισμό είναι κρυμμένοι και «χάνονται» με τη βοήθεια του ατμοσφαιρικού φωτισμού), αλλά και εργονομικός – αφού εξοικειωθείς με όλες τις λειτουργίες που γίνονται μέσα από την οθόνη του συστήματος infotainment.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr