Με κεκτημένη φόρα ο Alpha ήταν το περασμένο διήμερο πρώτη επιλογή των τηλεθεατών. Το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς είχε χαρακτηριστικά συσπείρωσης του κόσμου που το επιλέγει ακόμα και το Σαββατοκύριακο, παρά τις έντονες τάσεις διαφοροποιήσεις στις τηλεοπτικές συνήθειες που συνήθως καταγράφονται στο τέλος κάθε βδομάδας, από τη Nielsen, σε όλη την θερινή περίοδο.
Το Σάββατο ήταν το μόνο κανάλι με διψήφιο μερίδιο τηλεθέασης με τον ανταγωνισμό να κινείται στην περιοχή των μονοψήφιων επιδόσεων και με μικροδιαφορές μεταξύ τους, ανα ζεύγη ή και τριάδες.
Την Κυριακή η η γενικότερη τάση ύφεσης στην τηλεθέαση επηρέασε και τον Alpha, παρέμεινε όμως πρώτος και αποτέλεσε δίδυμο με τον Σκάι σε επίπεδο επιδόσεων με «διπλό» στο κύριο μέρος των ποσοστών τους. Ο υπόλοιπος ανταγωνισμός εμφάνισε επιδόσεις κάτω του 9,5%.