Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

ΚΚΕ: «Δεν είμαστε στο 2012-2015, όπου φούντωναν οι αυταπάτες»

Στέρεη και όχι συγκυριακή θεωρεί το ΚΚΕ τη συμπόρευση μαζί του ευρύτερων τμημάτων ψηφοφόρων, καταγράφοντας στις δημοσκοπήσεις μια εικόνα στα επίπεδα των ευρωεκλογών (9,25%) και ψηλότερα από τις εκλογές του Ιουνίου του 2023 (7,69%). Αποτιμώντας το πολιτικό σκηνικό, στο ΚΚΕ βλέπουν ότι υπάρχει μεγάλη φθορά και στην κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι παραμένει κυρίαρχη και με μεγάλη διαφορά από τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Θεωρούν επιπλέον ότι ο λόγος που αυτή τη φθορά δεν την καρπώνονται τα κόμματα της λεγόμενης προοδευτικής αντιπολίτευσης είναι γιατί υπηρετούν τις στρατηγικές επιλογές αυτής της κυβερνητικής πολιτικής, που επιτείνει την ακρίβεια και την ανασφάλεια οδηγώντας σε αδιέξοδο τα λαϊκά νοικοκυριά.

Παραπέμπουν δε στη στάση ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ στον προϋπολογισμό, ειδικά για τις τράπεζες, λέγοντας ουσιαστικά πως με την κοστολόγηση που προτείνουν στο πλαίσιο της Ε.Ε. έκαναν τα ψίχουλα της κυβέρνησης να δείχνουν γενναιοδωρία.

Μιλώντας στον 9,84 και τον Σεραφείμ Κοτρώτσο ο βουλευτής και μέλος της Κ.Ε. του ΚΚΕ Γιάννης Γκιόκας σημείωσε πως ένας κόσμος πέραν της βάσης του κόμματος ανταποκρίνεται στο κάλεσμα συμπόρευσης που απευθύνει τα τελευταία χρόνια και αυτό αποτυπώνεται πλέον και δημοσκοπικά, αλλά όχι μόνο δημοσκοπικά. Εκτίμησε ότι η συμπόρευση αυτή πατάει σε στέρεες βάσεις και δεν είναι συγκυριακή. Κατ’ επέκταση, απαντώντας και στην ερώτηση του δημοσιογράφου, εκτίμησε ότι το ΚΚΕ δεν θα πιεστεί από τα κεντρικά εκλογικά διλήμματα που θα τεθούν όταν έρθει η ώρα της κάλπης και άρα δεν θα πιεστεί από την πόλωση που αυτά ενδεχομένως να δημιουργήσουν.

Το ΚΚΕ δείχνει να ποντάρει και στην εμπειρία που έχουν αποκτήσει οι ψηφοφόροι από την περίοδο των μνημονίων: «Δεν είμαστε στην περίοδο του 2012-2015», είπε ο Γκιόκας, «όπου κάτω από το βάρος των αντιλαϊκών πολιτικών των μνημονίων φούντωσαν μια σειρά αυταπάτες ότι με μια αλλαγή κυβέρνησης εντός των τειχών ‘‘με έναν νόμο και ένα άρθρο’’ μπορούν να καταργηθούν τα πάντα. Πλέον υπάρχει πείρα σε ευρύτερες εργατικές – λαϊκές δυνάμεις ότι χρειάζονται ριζικές αλλαγές, ριζικές ανατροπές».

Σε ό,τι αφορά τα κυβερνητικά μέτρα για τις τράπεζες, το ΚΚΕ κάνει λόγο για «τεράστια κοροϊδία», πρώτον γιατί «αφορούν ορισμένες ελάχιστες ελαφρύνσεις σε κάποιες προμήθειες» και δεύτερον γιατί «δεν θίγουν ούτε το σοβαρό ζήτημα των υπερχρεωμένων νοικοκυριών ούτε το “καυτό” πρόβλημα των πλειστηριασμών που απειλούν χιλιάδες λαϊκές οικογένειες». Και κυρίως γιατί αφήνουν στο απυρόβλητο τα τεράστια κέρδη των τραπεζών, «που οφείλονται μεταξύ άλλων στους δυσβάστακτους όρους στα λαϊκά δάνεια, στη σχέση επιτοκίων χορηγήσεων – καταθέσεων, στην υποχρεωτική χρήση των τραπεζών ως μέσων ηλεκτρονικής πληρωμής, στις τεράστιες χρεώσεις στους ΕΒΕ».

Για τα 100 εκατ. ευρώ για τα σχολεία, το ΚΚΕ κάνει λόγο για εθελοντικό χαρακτήρα του μέτρου, και το χαρακτηρίζει «σταγόνα στον ωκεανό» των δισεκατομμυρίων κερδών που καταγράφει ο τραπεζικός τομέας.

Πηγή: Topontiki.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img