Σε ενίσχυση της παρουσίας της σε Ελλάδα και εξωτερικό στοχεύει η Καλλιμάνης με την επέκταση του δικτύου διανομής της νέας σειράς προϊόντων που λάνσαρε πρόσφατα στην κατηγορία του τόνου.
Πιο συγκεκριμένα έχει προχωρήσει σε δύο ακόμα συνεργασίες με τα προϊόντα τόνου και συγκεκριμένα με τους τρεις βασικούς κωδικούς: τόνο σε νερό, τόνο σε ελαιόλαδο και τόνο καπνιστό σε φυτικό λάδι, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε 144 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ «Γαλαξίας», σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε περισσότερα από 150 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ My Market.
Επιπλέον, η Καλλιμάνης συνεχίζει να ενισχύει το αποτύπωμά της στις εξαγωγικές αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, εξασφαλίζοντας την είσοδό της στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στην αγορά του Ντουμπάι μέσω της εταιρείας Fresh Express.
Η σύναψη των νέων συνεργασιών αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της Καλλιμάνης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι η Καλλιμάνης έχει κατακτήσει μία σημαντική θέση στην Ελλάδα στον κλάδο των φρεσκοκατεψυγμένων αλιευμάτων αλλά και στην κατηγορία του τόνου με πάνω από 65 χρόνια εξειδίκευσης με έμφαση στην καινοτομία, στην υψηλή ποιότητα και στην επώνυμη ζήτηση. Η έδρα της στο Αίγιο διαθέτει δύο υπερσύγχρονες βιομηχανικές μονάδες παραγωγής και προσφέρει μια μεγάλη γκάμα διαφοροποιημένων προϊόντων που περιλαμβάνει φυσικά και παναρισμένα αλιεύματα, ημιέτοιμα/ έτοιμα γεύματα με βάση τα ψάρια και θαλασσινά για τις εγχώριες αγορές του οργανωμένου λιανεμπορίου και της μαζικής εστίασης, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές εντός και εκτός Ευρώπης.