Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 75% της καραμελοποιίας Λάβδας Α.Ε. από την ιστορική σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ Α.Ε., επισφραγίζοντας τη συνεργασία δύο εμβληματικών ελληνικών βιομηχανιών. Η συμφωνία, που ανακοινώθηκε αρχικά στις 11 Ιουνίου, αποτελεί στρατηγικό βήμα για την ενίσχυση και ανάπτυξη των δύο εταιρειών στις αγορές που δραστηριοποιούνται, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για εργαζόμενους, συνεργάτες και καταναλωτές.
Η ΙΟΝ Α.Ε., με ιστορία 94 ετών, υπήρξε πρωτοπόρος και στον κλάδο της καραμέλας από το 1930 έως το 2016, διαθέτοντας στην αγορά δημοφιλή προϊόντα όπως οι μάρκες BALOO και O’MAMY. Η Λάβδας Α.Ε., που δραστηριοποιείται από το 1953, είναι κορυφαία δύναμη στον χώρο της καραμελοποιίας στην Ελλάδα, με ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων όπως τα JellyPop, Eclair, Αγελαδίτσα και Zero, καθώς και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα, με πάνω από το 50% των προϊόντων της να απευθύνονται σε αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ, της Ασίας και των Αραβικών κρατών.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
Η πρόεδρος της ΙΟΝ Α.Ε., κ. Τίνα Κωτσιοπούλου, εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη συμφωνία, δηλώνοντας:
«Καλωσορίζουμε την εταιρεία Λάβδας στην οικογένεια της ΙΟΝ με μεγάλη χαρά και σεβασμό στην ιστορία και την κληρονομιά της. Η εξαγορά αυτή ενισχύει τη δέσμευσή μας για ηγετικό ρόλο στον τομέα της σοκολάτας και των ζαχαρωδών προϊόντων, με στόχο την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών.»
Ο κ. Στέλιος Λάβδας, ο οποίος διατηρεί το 25% της εταιρείας και αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου της, δήλωσε:
«Η συνεργασία δύο ιστορικών βιομηχανιών ανοίγει νέους δρόμους ανάπτυξης και καινοτομίας. Είμαι βέβαιος ότι, με την εμπειρία της ΙΟΝ και την εξειδίκευση της Λάβδας, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε προϊόντα που διακρίνονται για την ποιότητα και τις αξίες μας.»
Στρατηγική ανάπτυξης
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική της ΙΟΝ για την επέκταση στον κλάδο των ζαχαρωδών προϊόντων, ενώ η Λάβδας αποκτά πρόσβαση σε μεγαλύτερες δυνατότητες παραγωγής, διανομής και καινοτομίας. Μαζί, οι δύο εταιρείες θέτουν τα θεμέλια για έναν ισχυρότερο ρόλο στην εγχώρια και διεθνή αγορά, προσφέροντας προϊόντα που συνδυάζουν την παράδοση με την καινοτομία.
Διαβάστε επίσης
Τα σχέδια και οι στόχοι του Υπερταμείου για την περίοδο 2025 – 2027
Jumbo: Σε θετική τροχιά τα οικονομικά μεγέθη – Αύξηση πωλήσεις 7% στο 11μηνο