Η έβδομη γενιά του ζωντανού θρύλου της BMW έφτασε στην έκθεση της BMW Σπανός ΑΕ, για πρώτη φορά με υβριδική διάταξη και το κάνει με τον δικό της, «M», τρόπο.
Το σύστημα M HYBRID της νέας BMW M5, συνδυάζει ένα υπερτροφοδοτούμενο από M TwinPower Turbo, V8 κινητήρα 4,4 λίτρων, με έναν ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic ηλεκτροκινητήρα. Η «θερμική» πλευρά αποδίδει μέγιστη ισχύ 585 ίππων και ροπή 750 Nm, ενώ η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 197 hp, με ονομαστική ροπή 280 Nm, η οποία ροπή με ένα σύστημα υποδιπλασιασμού πριν την εφαρμογή στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων, αυξάνεται στα 450 Nm. Συνδυαστικά, οι τιμές ισχύος και ροπής διαμορφώνονται στους 727 ίππους και στα 1.000 Nm!
Ο οκτακύλινδρος κινητήρας, φθάνει μέχρι και τις 7.200 σ.α.λ. με τις εξατμίσεις της νέας M5 να αναδεικνύουν τον ήχο του, μέσω κλαπέτων στις διαμέτρου 100 χλστ. απολήξεις (2 Χ 2), τα οποία ρυθμίζονται αυτόματα. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει το δικό του soundtrack, με την BMW να ονομάζει το σύστημα IconicSounds Electric. Ο ειδικός για τα Μ μοντέλα αυτός ήχος, αφορά στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία αλλά προστίθεται επίσης σε αυτόν του V8 κινητήρα για να αναδείξει την παροχή ηλεκτρικής ισχύος στην υβριδική λειτουργία.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr