Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

Η «άγνωστη» Πελοπόννησος προβάλλεται στη σερβική αγορά

Με στόχο τη γνωριμία της σερβικής αγοράς με την Πελοπόννησο, που αποτελεί σχετικά άγνωστο προορισμό για τους ταξιδιώτες από τη γειτονική χώρα, η Υπηρεσία ΕΟΤ Σερβίας διοργάνωσε, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) στην περιοχή για τέσσερις εκπροσώπους διοργανωτών ταξιδιών και τουριστικών γραφείων της Σερβίας στο διάστημα 30 Οκτωβρίου – 3 Νοεμβρίου.

Τη σερβική αποστολή αποτελούσαν στελέχη των τουριστικών γραφείων Kontiki Travel, Filip Travel και Mediteraneo Holidays, που στη διάρκεια του ταξιδιού επισκέφθηκαν την Καλαμάτα, την Γιάλοβα, την Καρδαμύλη, το Λιμένι, την Αρεόπολη, την Μονεμβασιά και το Ναύπλιο.

Ακόμα, τα μέλη της αποστολής είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το πλούσιο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον της περιοχής, το συνολικό τουριστικό προϊόν της, καθώς και τα υψηλού επιπέδου καταλύματα κάθε είδους που διαθέτει, από τα οποία δήλωσαν πως αποκόμισαν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Το ταξίδι υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΕΟΤ για την ανάδειξη λιγότερο γνωστών τουριστικών προορισμών στο σύνολο της ελληνικής ενδοχώρας, αλλά και την προβολή των νέων θεματικών εμπειριών που προσφέρει η χώρα.

Πηγή: Topontiki.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img