Το τηλεοπτικό σποτ για την υποτιθέμενη ταινία «Know it all» («Τα ξέρω όλα») δίνει «γεύση» από την ιστορία μιας ομάδας συμπαθητικών πανέξυπνων τύπων που σκέφτονται «έξω από το κουτί», γι αυτό και θεωρούνται «περιθωριακοί»-, οι οποίοι συνεργάζονται στη δημιουργία μιας νέας πηγής ενέργειας.
Το διάρκειας μόλις 90 δευτερολέπτων ταινιάκι είναι ιντριγκαδόρικο, με πρόδηλα τα στοιχεία περιπέτειας, δράσης, χιούμορ, «φορτωμένο» δε με καινοτόμες τεχνολογίες.
Αυτό που το καθιστά ξεχωριστό είναι το γεγονός πως πρόκειται για την διαφήμιση προϊόν Τεχνητής Νοημοσύνης.
Έπειτα από το λανσάρισμα του από το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, στον τελικό του Super Bowl, για να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή διείσδυση στο κοινό, «τρέχει» σε ψηφιακές πλατφόρμες ροής περιεχομένου όπως οι Hulu, Disney+, Youtube κ.ά.
Το φιλμάκι είναι σούπερ, προϊόν της Perplexity, μιας start up μηχανής αναζήτησης Τεχνητής Νοημοσύνης που θέλει να συστήνεται ως «μηχανή απαντήσεων», ευθέως ανταγωνιστική στις αντίστοιχες των τεχνολογικών κολοσσών (Google, Microsoft, Open AI) και της ανεξάρτητης εταιρείας παραγωγής διαφημιστικών, τηλεοπτικών και κινηματογραφικών ταινιών Sandwich με έδρα την Σίλικον Βάλεϊ.
Το σποτάκι αρχικά προοριζόταν να προβληθεί στα ΜΜΕ ως διαφήμιση. Έλαβε, όμως, χαρακτηριστικά τρέιλερ κινηματογραφικής ταινίας καθώς «άνοιξε την όρεξη» στελεχών πολλών κινηματογραφικών στούντιο, έπειτα από την πρώτη ματιά που έριξαν, και άρχισαν να πέφτουν «βροχή» οι προσφορές για παραχώρηση των πνευματικών δικαιωμάτων ώστε να μετατρέψουν το περιεχόμενο του διαφημιστικού σποτ σε ταινία μεγάλου μήκους.
Το διαφημιστικό αποτελεί την έναρξη μιας διαφημιστικής καμπάνιας του τι μπορεί να κάνει η εταιρεία Τεχνητής Νοημοσύνης Perplexity. Τα γυρίσματα διήρκεσαν μόλις δύο ημέρες με τον ελάχιστο δυνατό προϋπολογισμό, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε ο επικεφαλής της Perplexity, Ντμίτρι Σεβελένκο.
«Αναμένουμε να συνεργαστούμε με την Sandwich ώστε να βρούμε μια άλλη, εντελώς διαφορετική, ιδέα για ταινία», υποστήριξε ο Σεβελένκο και αποσαφήνισε πως «αρχικά θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα τρέιλερ για τη συνεργασία μας, να έχουμε τοποθέτηση προϊόντων της Perplexity και να το “τρέξουμε” ως επικοινωνιακή εκστρατεία. Θα αναπτύξουμε μια ολόκληρη καμπάνια. Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το είδος αφήγησης».
Το σχέδιο της start up εταιρείας είναι να κυκλοφορήσει μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 μια σειρά χορηγούμενων διαφημίσεων, στο πλαίσιο της καμπάνιας της.