Οι δύο ελληνικές συνδρομητικές πλατφόρμες, Cosmote TV και Nova, αναμένεται να ανακοινώσουν μέσα στην ημέρα -το αργότερα αύριο το πρωί- τη συμφωνία τους για από κοινού παροχή αθλητικού περιεχομένου από τα κανάλια τους.
Με απλά λόγια οι συνδρομητές της μιας πλατφόρμας θα έχουν πρόσβαση στο αθλητικό περιεχόμενο της άλλης και αντιστρόφως, αλλά με μια, όπως λέγεται, μικρή προσαύξηση στο πακέτο της συνδρομής.
Οι συνδρομητές της Cosmote TV, για παράδειγμα, θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να παρακολουθούν τους εντός έδρας αγώνες του ΠΑΟΚ (οι οποίοι σήμερα μεταδίδονται από τη Nova) και την ίδια στιγμή οι συνδρομητές της Nova θα έχουν πρόσβαση στους ποδοσφαιρικούς αγώνες της του Ολυμπιακού (οι οποίοι μεταδίδονται σήμερα από την Cosmote TV).
Επίσης, οι συνδρομητές της Cosmote TV θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να παρακολουθούν όλους τους αγώνες Euroleague, που σήμερα μεταδίδονται αποκλειστικά από την Nova.
Κύκλοι προσκείμενοι στους δύο παρόχους περιεχομένου δορυφορικών συνδρομητικών υπηρεσιών κάνουν λόγο για «βελτιωμένα πακέτα σε ελκυστική τιμή, το καθένα».
Οι δύο πλατφόρμες έχουν μια συνδρομητική βάση, η οποία ξεπερνά το 1,1 εκατ. καθώς η Cosmote TV διαθέτει περίπου 580.000 συνδρομητές, με τη Nova να εμφανίζει βάση 432.000 συνδρομητών.
Παρατηρητές του συγκεκριμένου επιχειρηματικού κλάδου εντοπίζουν δύο λόγους που ώθησαν τις Cosmote TV και Nova στην σύμπραξη. Ο ένας είναι η αντιμετώπιση με αποφασιστικό τρόπο της πειρατείας (με «σπασμένους» κωδικούς ή πειρατικά λογισμικά) και ο άλλος ως κίνηση ελιγμού για διεύρυνση της συνδρομητικής βάσης διότι, με τα μέχρι τώρα δεδομένα, τα περιθώρια ανάπτυξης/διείσδυσης από ότι φαίνεται προσεγγίζουν, όπως υποστηρίζεται, τα όρια τους.
Τις συζητήσεις για το επικείμενο deal επιβεβαιώνονται και από πηγές κοντά στην Cosmote TV, οι οποίες αναφέρουν ότι οι δύο πάροχοι δορυφορικών συνδρομητικών υπηρεσιών βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για «τη σύναψη συμφωνίας αμοιβαίας χονδρικής διάθεσης των αθλητικών μας καναλιών».
Η στρατηγική αυτή κίνηση αποτελεί, τονίζουν, «ένα ουσιαστικό βήμα για την καταπολέμηση της πειρατείας, η οποία στρεβλώνει την αγορά απειλώντας την οικονομική επιβίωση των παροχών συνδρομητικής τηλεόρασης».