Την περαιτέρω επέκταση του δικτύου της στην νησιωτική χώρα προετοιμάζει αυτή την περίοδο η Box Now η οποία έχει ήδη παρουσία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Λευκάδα και Σαλαμίνα. Στα άμεσα σχέδια της είναι να δημιουργήσει lockers σε περίπου δέκα νησιά μεταξύ των οποίων σε Ρόδο, Λέσβο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Τήνο, Ζάκυνθο και Κεφαλονιά.
Η εταιρεία αυτή τη στιγμή έχει εξυπηρετήσει πάνω 2 εκατ. πελάτες, διαθέτει πάνω από 120.000 θυρίδες που αντιστοιχούν σε πάνω από 2.400 BOX NOW Lockers ενώ συνεργάζεται με περισσότερα από 4.000 e-shops, διεκπεραιώνοντας 11 εκατ. δέματα. Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον βρίσκεται στην πρώτη τετράδα των εταιρειών courier πανελλαδικά.
Το 2024 η ανάπτυξη της BOX NOW συνεχίστηκε με ταχύτατους ρυθμούς καθώς σημείωσε:
• 8πλάσια αύξηση του τζίρου το 2024 σε σχέση με το 2023.
• 3πλάσια αύξηση δεμάτων το 2024.
• 3πλασιασμό του ανθρώπινου δυναμικού σε Ελλάδα και Κύπρο, φτάνοντας συνολικά τα 300 άτομα προσωπικό.
• Η εταιρεία έχει ήδη περάσει σε λειτουργική κερδοφορία
Η διοίκηση της BOX NOW στο πλαίσιο της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της χρονιάς που πέρασε, τόνισε ότι θα συνεχίσει να επενδύει σε περισσότερα σημεία και νέες τεχνολογίες.
Η BOX NOW προσφέρει υπηρεσίες διασυνοριακής αποστολής μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου, με γρήγορες παραδόσεις (οι αποστολές από Locker σε Locker με την υπηρεσία «Στείλε δέμα» παραδίδονται σε 3 εργάσιμες ημέρες, ενώ οι αποστολές από e-shop ολοκληρώνονται σε μόλις 2 εργάσιμες ημέρες)
Σε αυτό έχει συμβάλλει και η πρωτοποριακή υπηρεσία «Στείλε Δέμα» που είναι διαθέσιμη σε Ελλάδα και Κύπρο προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία στους χρήστες της BOX NOW. Με 3 απλά βήματα, η υπηρεσία αντιμετωπίζει καθημερινά τα προβλήματα που έχουν πολλοί αποστολείς, όπως το ωράριο των καταστημάτων, το βάρος των δεμάτων τους και η αναμονή για την αποστολή του δέματος τους, τα οποία λύνονται μέσω της καινοτόμου εφαρμογής BOX NOW app και των χιλιάδων θυρίδων πανελλαδικά.
Σημαντικό στοιχείο για το 2025 εκτός από την επέκταση του δικτύου με εγκατάσταση Lockers σε επιπλέον νησιά πανελλαδικά είναι και η ανάπτυξη των BOX NOW Stores. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 40 καταστήματα σε κομβικά σημεία, όπως Αθήνα – Γκύζη, Θεσσαλονίκη – Ροτόντα και Πάτρα – Κολοκοτρώνη self service και φιλοξενούν μεγάλο αριθμό θυρίδων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Στόχος των καταστημάτων είναι η κάλυψη περιοχών στις οποίες υπάρχει πολλή μεγάλη ζήτηση, προσφέροντας ευκολία και ευελιξία στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Αυτή τη στιγμή η BOX NOW παραδίδει την επόμενη εργάσιμη ημέρα σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα, με 150 δρομολόγια καθημερινά. Διαθέτει 8 HUBs στην Ελλάδα και 1 HUB στην Κύπρο, έχοντας ήδη εγκαταστήσει αυτοματισμούς ταξινόμησης στο κεντρικό HUB της Αττικής.
Η τεχνολογία είναι στο DNA της εταιρίας, αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες εφαρμογές
• AI και Machine Learning – Chatbot υποστήριξης πελατών για άμεσες απαντήσεις
• Αλγόριθμος βελτιστοποίησης της χρήσης Lockers, με στόχο την αποδοτική κατανομή των δεμάτων και τον κατάλληλο ανασχεδιασμό διαδρομών (rerouting), ώστε να διασφαλίζεται η έγκαιρη παράδοση σε ακτίνα 750 μέτρων-1χλμ
• Εύκολη ενσωμάτωση συνεργαζόμενων e-shops μέσω των έτοιμων plugins μας
Το BOX NOW app είναι η πρώτη εφαρμογή που σου δίνει τη δυνατότητα αποστολής δέματος σε Ελλάδα και Κύπρο, με 400.000 downloads κατά την διάρκεια των πρώτων 8 μηνών λειτουργίας της. Επίσης προσφέρει πλήρη έλεγχο και ευκολία στις συναλλαγές αποστολής δεμάτων, παρακολούθησης δεμάτων σε πραγματικό χρόνο με live ενημερώσεις, δυνατότητα επιστροφής δεμάτων με απλές διαδικασίες, άνοιγμα θυρίδας παραλαβής μέσω χρήσης PIN ή του Bluetooth κινητού.
Όπως τόνισε ο CEO της BOX NOW, Δημήτρης Ανδριώτης «Aυτό που ξεχωρίζει τη BOX NOW είναι η ευελιξία, το κομβικά συνεχώς διευρυμένο δίκτυο, το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών και η συνεχής αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη. Με γνώμονα την τεχνολογία και τις καινοτόμες ιδέες και σεβασμό στο περιβάλλον ανανεώνουμε τις υπηρεσίες μας βάσει των πραγματικών αιτημάτων και των ζητούμενων που μας θέτουν οι συνεργάτες και οι καταναλωτές μας, διευρύνουμε τις δυνατότητες μας, για να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη, αλλά και να βελτιστοποιήσουμε την εμπειρία όσων μας επιλέγουν».