Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

Μπάκιγχαμ: Ανοίγει στο κοινό την ανατολική πτέρυγα ο Κάρολος – Ανάρπαστα τα εισιτήρια για τις ξεναγήσεις

Για πρώτη φορά αυτό το καλοκαίρι, το παλάτι του Μπάκιγχαμ ανοίγει την ανατολική πτέρυγά του για τους επισκέπτες, που θα αποκτήσουν πλέον πρόσβαση στο διάσημο μπαλκόνι, όπου η βρετανική βασιλική οικογένεια χαιρετάει τα πλήθη.

Η καθιερωμένη θερινή περιήγηση στο Μπάκιγχαμ ξεκινάει σήμερα, όμως από τη 15η Ιουλίου, νέα δωμάτια στην ανατολική πτέρυγα θα είναι προσβάσιμα, έγινε γνωστό από το Royal Collection Trust, που είναι επιφορτισμένο με το άνοιγμα στο κοινό των βασιλικών κατοικιών του Καρόλου.

Όπως μεταδίδουν βρετανικά ΜΜΕ, ο βασιλιάς Κάρολος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο ευρύτερο άνοιγμα των ανακτόρων στους επισκέπτες.

Όμως, είναι ήδη πολύ αργά προκειμένου κάποιος να ελπίζει ότι θα επισκεφθεί την ανατολική πτέρυγα φέτος. Τα εισιτήρια, αξίας 75 στερλινών (88 ευρώ), έγιναν ανάρπαστα και ξεπουλήθηκαν σε λίγες ώρες τον Απρίλιο.

Περίπου 6000 άνθρωποι έσπευσαν να προμηθευτούν ένα εισιτήριο για να επισκεφθούν αυτήν την πτέρυγα, η οποία οικοδομήθηκε μεταξύ 1847 και 1849, για να στεγάσει την πολυμελή οικογένεια της βασίλισσας Βικτόριας.

Θα έχουν πρόσβαση στον κεντρικό διάδρομο, που είναι διακοσμημένος με πίνακες του Τόμας Γκένσμπορο και την παρακείμενη αίθουσα που βγάζει στο μπαλκόνι, το οποίο έχει θέα στο διάσημο “Mall”, τον χώρο όπου το κοινό συγκεντρώνεται σε σημαντικές περιστάσεις.

Οι επισκέπτες, εντούτοις, δεν θα μπορούν να μπουν στον πειρασμό να χαιρετίσουν και οι ίδιοι τα πλήθη από αυτό το μπαλκόνι, αφού δεν έχουν τη δυνατότητα να βγουν έξω.

Από το 1851, οι μονάρχες και τα μέλη της βασιλικής οικογένειας συγκεντρώνονται εκεί για δημόσιες εμφανίσεις. Μόλις τη 15η Ιουνίου, η βασιλική οικογένεια εμφανίστηκε εκεί στο πλαίσιο της παρέλασης για τα γενέθλια του Καρόλου.

Ήταν ο σύζυγος της βασίλισσας Βικτόριας, ο πρίγκιπας Αλβέρτος, που είχε την ιδέα να υπάρξει ένα μπαλκόνι στο Μπάκιγχαμ. Ήταν «ένα μέσο για τη βασιλική οικογένεια να έλθει σε επαφή με τον λαό και με αυτόν ακριβώς τον τρόπο συνεχίζει να χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια σημαντικών περιστάσεων», εξήγησε η Κάρολιν ντε Γκιτό, υπεύθυνη των έργων τέχνης του βασιλιά.

Η ανατολική πτέρυγα θα είναι ανοικτή έως τα τέλη Αυγούστου, έπειτα από πέντε και πλέον χρόνια εργασιών ανακαίνισης έναντι ενός ποσού ύψους 369 εκατομμυρίων στερλινών (436 εκατομμύρια ευρώ).

Η θερινή περιήγηση στο παλάτι του Μπάκιγχαμ θα είναι δυνατή έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Οι επισκέπτες, που θα μπορούν να πάνε στην ανατολική πτέρυγα, θα έχουν πρόσβαση σε 19 δωμάτια που χρησιμοποιεί η βασιλική οικογένεια για τις επίσημες δεξιώσεις της. Θα μπορέσουν, επίσης, να δουν το πρώτο επίσημο πορτρέτο του Καρόλου μετά τη στέψη του, με την υπογραφή του Βρετανού καλλιτέχνη Τζόναθαν Γεό.

Πηγή: Topontiki.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img