Με «βραχεία κεφαλή» ο Alpha, έναντι του ΣΚΑΪ, ήταν πρώτος στις προτιμήσεις των τηλεθεατών το Σάββατο. «Σκάντζα βάρδια» έκανε o ΑΝΤ1 την Κυριακή που τον διαδέχθηκε.
Το αξιοπρόσεκτο από τα δεδομένα της Nielsen για κάθε μία από τις ημέρες του Σαββατοκύριακο ήταν η χαλαρή στάση της σημαντικότερης μερίδας τηλεθεατών.
Τρείς στους δέκα έκαναν επιλογές εκτός των προτάσεων που είχαν τα δέκα κανάλια εθνικής εμβέλειας. Αναλυτικά το 29,3% του τηλεθεατών του Σαββάτου και το 30,3% της Κυριακής κατευθύνθηκαν στην κατηγορία «Others» της Nielsen που περιλαμβάνει κάθε πρόγραμμα που μεταδίδεται από την τηλεοπτική συσκευή είτε προέρχεται από συνδρομητική πλατφόρμα ελληνική ή ξένη, περιφερειακά/τοπικά κανάλια, πλατφόρμες οπτικοακουστικού περιεχομένου κοινωνικής δικτύωσης (You Tube) ακόμα και παρακολούθηση dvd.
Τρίτη επιλογή του Σαββάτου ήταν το Mega, ενώ ΑΝΤ1 και Star «συμβίωσαν» το Σάββατο στην τέταρτη θέση προτίμησης του τηλεοπτικού κοινού. Πέμπτη επιλογή ήταν το Open και έκτη η ΕΡΤ1.
Την Κυριακή στη «μάχη» της τηλεθέασης επικράτησε ο ΑΝΤ1 με ελάχιστη διαφορά από τον Alpha κι εκείνος είχε απόσταση με τον Σκάι, ίση από εκείνη που είχε με το κανάλι του Αμαρουσίου. Τέταρτο στις επιλογές του κοινού το Mega.
Την ίδια θέση κατάταξης με εκείνη του Σαββάτου είχε το Open αλλά με απώλειες, όπως επίσης και η ΕΡΤ1 που παρέμεινε έκτη.