Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

ΑΔΜΗΕ: Έσοδα 356,6 εκατ. για 9μηνο και στα 120 εκατ. τα καθαρά κέρδη

Ο ΑΔΜΗΕ παρουσίασε ανοδική πορεία στους οικονομικούς του δείκτες, τόσο για το 9μηνο όσο και για το γ’ τρίμηνο του 2024, καταγράφοντας αύξηση που υπερβαίνει το 31% για το 9μηνο και το 38% για το γ’ τρίμηνο σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΑΔΜΗΕ, τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το εννέαμηνο του 2024 ανήλθαν σε 356,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σε σχέση με τα 292,9 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2023.

Τα έσοδα από το ενοίκιο του συστήματος μεταφοράς παρουσίασαν αύξηση 21,5%, φτάνοντας τα 334,7 εκατ. ευρώ έναντι 275,5 εκατ. ευρώ το 2023. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στη:

Άνοδο των εσόδων από τα δικαιώματα χρήσης των διασυνδέσεων, που ανήλθαν σε 82,1 εκατ. ευρώ το 2024, από 51,3 εκατ. ευρώ το 2023, σημειώνοντας αύξηση 30,8 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την απόφαση Ε-17/2024 της ΡΑΑΕΥ, το ετήσιο έσοδο από διασυνδετικά δικαιώματα για το 2024 ανέρχεται σε 109,4 εκατ. ευρώ, έναντι 68,4 εκατ. ευρώ για το 2023.

Αύξηση των εσόδων από την χρέωση χρήσης του συστήματος, που ενισχύθηκαν κατά 26,9 εκατ. ευρώ.

Τα έσοδα από τη χρέωση χρήσης του συστήματος μεταφοράς διαμορφώθηκαν σε 252,2 εκατ. ευρώ (30/9/2023: 225,2 εκατ. ευρώ), ενώ τα έσοδα από τα δικαιώματα χρήσης των διασυνδέσεων έφτασαν τα 82,1 εκατ. ευρώ (30/9/2023: 51,3 εκατ. ευρώ).

Επιπλέον, τα έσοδα από την αγορά εξισορρόπησης αυξήθηκαν κατά 2,2 εκατ. ευρώ, φτάνοντας τα 13,9 εκατ. ευρώ για το εννέαμηνο του 2024, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Τα έσοδα από λοιπές δραστηριότητες, τα οποία ανήλθαν σε 7,7 εκατ. ευρώ, παρουσίασαν αύξηση 35,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, κυρίως λόγω της αύξησης των εσόδων από ληφθείσες συμμετοχές πελατών, λόγω της ολοκλήρωσης περισσότερων συμβάσεων συνδέσεων χρηστών.

Από την άλλη, τα συνολικά λειτουργικά έξοδα του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 16,0%, φτάνοντας τα 188,8 εκατ. ευρώ το εννέαμηνο του 2024, έναντι 162,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 22,5% και διαμορφώθηκαν σε 260,0 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 212,3 εκατ. ευρώ το εννέαμηνο του 2023. Το συγκρίσιμο EBITDA του Ομίλου, το οποίο ανήλθε σε 264,8 εκατ. ευρώ, παρουσίασε αύξηση 23,6% σε σχέση με το αντίστοιχο ποσό του 2023 (214,2 εκατ. ευρώ), εξαιρουμένων των μη επαναλαμβανόμενων κονδυλίων.

Τα κέρδη προ φόρων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 28,9%, φτάνοντας τα 167,6 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 130,0 εκατ. ευρώ το 2023. Το συγκρίσιμο EBIT διαμορφώθηκε στα 172,3 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 30,7% σε σχέση με το 2023 (131,9 εκατ. ευρώ), εξαιρουμένων των έκτακτων κονδυλίων.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων περιόδου ανήλθαν σε 157,0 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 32,1% σε σχέση με τα 118,9 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 120,0 εκατ. ευρώ, έναντι 91,4 εκατ. ευρώ το εννέαμηνο του 2023.

Πηγή: Topontiki.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img