Η DS Automobiles διαθέτει μια εξαιρετική κληρονομιά, που ξεκίνησε με την παρουσίαση της DS το 1955. Αυτό το εμβληματικό μοντέλο ενσαρκώνει πολλά περισσότερα από ένα αυτοκίνητο. Αποτέλεσε μια πραγματική επανάσταση στη βιομηχανία αυτοκινήτου, με τον τολμηρό της σχεδιασμό και την πρωτοποριακή της τεχνολογία, καθιερώθηκε άμεσα ως σύμβολο της γαλλικής κομψότητας και τεχνογνωσίας παγκοσμίως. Με τον αξεπέραστο χαρακτήρα της, έγινε ένας ζωντανός θρύλος.
Αριστούργημα τέχνης, κινηματογραφικό αστέρι ή προεδρικό όχημα, η κληρονομιά της DS παραμένει βαθιά χαραγμένη στο διαχρονικό DNA της μάρκας, εμπνέοντας τα μοντέλα που συνεχίζουν να εκπροσωπούν την τέχνη του γαλλικού ταξιδιού.
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ DS
Η ιδέα της DS γεννήθηκε το 1938 με πρωτοβουλία του Pierre Boulanger, διευθυντή της Citroën, και συνεχίστηκε από τον Pierre Bercot το 1950 και έπειτα. Το project, γνωστό ως VGD (Véhicule de Grande Diffusion ή όχημα μαζικής παραγωγής), ολοκληρώθηκε το 1955 με την κυκλοφορία της DS 19. Τρεις άνθρωποι διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο:
• André Lefèbvre, αεροναυπηγός, που υποστήριξε τις εμπρός κίνηση, την αεροδυναμική και την κατανομή βάρους στο κέντρο.
• Paul Magès, αυτοδίδακτος μηχανικός, εφευρίσκει την περίφημη υδροπνευματική ανάρτηση μαζί με το υδραυλικά συστήματα διεύθυνσης, συμπλέκτη και πέδησης.
• Flaminio Bertoni, σχεδιαστής και γλύπτης, που χάρισε στη DS τις επαναστατικές και κομψές γραμμές της.
ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1955: Η DS ΚΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
Την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 1955, η DS 19 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, κάτω από τον επιβλητικό θόλο του Grand Palais. Η εμφάνιση της προκάλεσε δέος και θαυμασμό. Με το καινοτόμο στυλ της, καθιερώθηκε ως η νέα αναφορά στην αυτοκινητοβιομηχανία. Λέγεται πως πωλήθηκαν 12.000 αυτοκίνητα την πρώτη ημέρα, ενώ οι παραγγελίες έφτασαν τις 80.000, μέχρι το τέλος της έκθεσης, 10 μέρες αργότερα!
ΔΕΚΑΕΤΙΑ ’50: Η DS ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ!
Η παραγωγή της DS ξεκίνησε στις 7 Οκτωβρίου 1955 στο εργοστάσιο του Quai de Javel στο Παρίσι (Γαλλία), μόλις μια μέρα μετά την παρουσίασή της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Στους δρόμους, η εμφάνιση των πρώτων μοντέλων προκαλούσε συχνά συνωστισμούς, καθώς η DS ήταν πρωτοποριακή. Οι πρωτοποριακές τεχνικές και αισθητικές της λύσεις, προκαλούσαν συνεχή περιέργεια. Δεν ήταν μόνο ένα αυτοκίνητο-γλυπτό, αλλά και ένα τεχνολογικό θαύμα. Για παράδειγμα, η εξαιρετική υδροπνευματική ανάρτησή της προσέφερε πρωτοφανή επίπεδα κρατήματος στο δρόμο και άνεση που καμία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία δεν είχε καταφέρει μέχρι τότε. Ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό ασφάλειας ήταν υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα πέδησης με εμπρός δισκόφρενα, που επέτρεπε τόσο μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης, ώστε να ξαφνιάζει ακόμα και τους πιο έμπειρους οδηγούς στην πρώτη επαφή τους με τη DS.
Κατά τη δεκαετία του ’50, παρουσιάστηκαν πολλές εκδόσεις της DS 19. Αρχικά, η ID 19 κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 1956, ακολουθούμενη από τις εκδόσεις Break, Familiale και Commerciale το 1958, την ίδια χρονιά με την πολυτελή DS 19 Prestige. Η DS 19 έφερε επανάσταση το 1958, προσφέροντας επιλογή χρωμάτων αμαξώματος που αυξήθηκαν από τέσσερα σε οκτώ! Οι πρώτες αισθητικές αλλαγές ήρθαν το επόμενο έτος, το 1959, με τη λεπτότερη σιλουέτα από την επιμήκυνση των πίσω φτερών και την προσθήκη μεγάλων αεραγωγών στα εμπρός φτερά.
Από τα πρώτα της βήματα, η DS 19 είχε και διεθνή καριέρα. Συναρμολογούνταν στη Μεγάλη Βρετανία και στο Βέλγιο από το 1956, καθώς και στη Νότια Αφρική από το 1959. Ως σύμβολο γαλλικής κομψότητας και πρωτοπορίας, εξαγόταν φυσικά σε όλη τη Δυτική Ευρώπη, σε σχεδόν όλες τις χώρες της Κοινοπολιτείας, συμπεριλαμβανομένου του Καναδά και της Αυστραλίας, καθώς και στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου όπου χτίζει γρήγορα μια μεγάλη βάση σκληροπυρηνικών οπαδών.
DS PRESTIGE: Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο του 1958, η DS 19 παρουσιάστηκε με μια διαμόρφωση αντάξια ενός αυτοκινήτου υψηλού κύρους, για χρήση «σοφέρ». Εκτός από τη μαύρη βαφή, περιλάμβανε διαχωριστικό με ανασυρόμενο γυαλί μεταξύ οδηγού και πίσω επιβατών, γκρι εσωτερική επένδυση, με δερμάτινα καθίσματα μπροστά και υφασμάτινα Jersey πίσω. Ονομάστηκε DS 19 Prestige και κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 1959. Προαιρετικά μπορούσε να εξοπλιστεί με ενδοεπικοινωνία, ραδιόφωνο και συσκευή τηλεφώνου. Με την εξαιρετική της άνεση, καθιερώθηκε άμεσα ως το όχημα των κορυφαίων ηγετών, τόσο πολιτικών όσο και βιομηχάνων. Με τα χρόνια, επωφελήθηκε από τις ίδιες τεχνικές εξελίξεις με την κανονική DS, ενώ η παραγωγή της συνεχίστηκε μέχρι τον Ιανουάριο του 1975.
ΝΙΚΕΣ ΣΤΟ MONTE-CARLO: ΜΙΑ ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ
Τον Ιανουάριο του 1956, μόλις τρεις μήνες μετά την παρουσίασή της, η DS 19 συμμετείχε για πρώτη φορά στο πιο διάσημο ράλι. Κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία της, έγινε το πρώτο γαλλικό αυτοκίνητο που διακρίθηκε, ενώ και τα έξι οχήματα που συμμετείχαν τερμάτισαν επιτυχώς. Το 1959, το πλήρωμα Coltelloni-Alexandre-Desrosiers κατέκτησε την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη, ακολουθούμενο από μια σειρά αξιοθαύμαστων διακρίσεων. Το 1966, η DS στην έκδοση “21” πέτυχε μια δεύτερη νίκη στο Μονακό χάρη στην απόδοση του φινλανδικού πληρώματος Toivonen-Mikander. Εκτός από την εξαιρετική της απόδοση ως αυτοκινήτου μεγάλου τουρισμού, η DS εδραιώθηκε και ως ακαταμάχητο αγωνιστικό αυτοκίνητο σε κάθε ήπειρο!
ΔΕΚΑΕΤΙΑ ’60: Η DS ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Κατά τη δεκαετία του ’60, η DS 19 καθιερώθηκε ως ένα εκλεπτυσμένο, άνετο και κομψό αυτοκίνητο δρόμου. Μέσα από συνεχείς βελτιώσεις, ενίσχυσε αδιάλειπτα την υπεροχή της έναντι των ανταγωνιστών της. Το 1959, ο κινητήρας των 1.911 κ.εκ. αύξησε την ισχύ του από 75 σε 78 ίππους με την προσθήκη νέας κυλινδροκεφαλής και τροποποιημένης ανάφλεξης. Τον Οκτώβριο του 1960 παρουσιάστηκε η διάσημη DS 19 Cabriolet, ενώ τον Μάρτιο του 1961 η ισχύς αυξήθηκε ξανά στους 83 ίππους, με μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Τον επόμενο Σεπτέμβριο, αποκτά ένα νέο ολόμαυρο ταμπλό που τονίζεται από μια λωρίδα σε ανοιχτό γκρι στην οποία, προαιρετικά, είναι δυνατή η τοποθέτηση ραδιοφώνου όπως στο DS Prestige.
Τον Σεπτέμβριο του 1962, η DS γνώρισε την πρώτη της αισθητική ανανέωση, χάνοντας τους μεγάλους αεραγωγούς στα φτερά, ενώ ο προφυλακτήρας απέκτησε ελαστικά προστατευτικά και το κάτω μέρος επανασχεδιάστηκε για καλύτερη αεροδυναμική και οικονομία καυσίμου, επιτρέποντας μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.
Τον Οκτώβριο του 1965, ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα της DS Pallas το 1964, κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση με ισχυρότερο κινητήρα 2.175 κ.εκ., αποδίδοντας 109 ίππους και φτάνοντας τα 175 χλμ./ώρα. Το 1967, η DS απέκτησε την νέα της πρόσοψη, ενώ εισήχθησαν οι διάσημοι περιστρεφόμενοι προβολείς, προσφέροντας βελτιωμένη ασφάλεια καθώς φώτιζαν το εσωτερικό των στροφών πριν την είσοδο του αυτοκινήτου!
Το 1969, έγινε μια σημαντική μηχανική αναβάθμιση, ο κινητήρας 2.175 κ.εκ. της DS 21 έλαβε ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, αυξάνοντας την ισχύ στους 139 ίππους και την τελική ταχύτητα στα 185 χλμ./ώρα. Η DS επιβεβαίωσε την κυριαρχία της παραμένοντας ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο από κάθε άποψη!
DS CABRIOLET: ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΕΡΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ!
Αναλαμβάνοντας την μετατροπή της DS Prestige και δημιουργώντας δικά του cabriolet βασισμένα στη DS από τον Οκτώβριο του 1958, ο αμαξοποιός Henri Chapron έλαβε επίσης την εντολή να αναπτύξει ένα μοντέλο παραγωγής DS Cabriolet. Μετά την ολοκλήρωση τριών πρωτοτύπων, το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο του 1960. Η προσεγμένη του κατασκευή περιλάμβανε αποκλειστική δερμάτινη επένδυση, ενώ από τον Αύγουστο του 1964 προστέθηκαν χαρακτηριστικά της DS Pallas, όπως πρόσθετοι προβολείς και ειδικά διακοσμητικά στους τροχούς. Το DS Cabriolet, υψηλής ποιότητας και με κόστος σχεδόν διπλάσιο από την σεντάν DS, παραμένει σημείο αναφοράς της αισθητικής και της κομψότητας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
DS PALLAS: ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΙΑ
Η DS Pallas, που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 1964 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, πρόσφερε ένα επίπεδο φινιρίσματος που δεν είχαμε ξαναδεί ποτέ σε γαλλικό αυτοκίνητο παραγωγής. Ξεχώριζε από τις υπόλοιπες DS χάρη στον προσεγμένο και ιδιαίτερα πολυτελή εξοπλισμό της, που περιλάμβανε διακοσμητικές λωρίδες από ανοξείδωτο χάλυβα και καουτσούκ, ειδικά διακοσμητικά στους τροχούς, ξεχωριστά πίσω φώτα με χρωμιωμένη επένδυση και πρόσθετους προβολείς. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα ήταν πιο παχιά, οι πλάτες πιο ψηλές, ενώ υπήρχε επιλογή αποκλειστικής δερμάτινης επένδυσης. Η DS Pallas διατίθετο στις ίδιες αποχρώσεις με τις υπόλοιπες DS, αλλά μπορούσε να παραγγελθεί και με μεταλλικά χρώματα αποκλειστικά για αυτήν.
DS PRESIDENTIELLE: Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ
Για να αντικαταστήσει τη λιμουζίνα που είχε κατασκευαστεί βάσει της Traction Avant από τον αμαξοποιό Franay το 1955, η Προεδρία της Δημοκρατίας ανέθεσε την κατασκευή ενός νέου επίσημου κρατικού αυτοκινήτου, το οποίο παραδόθηκε στο Μέγαρο των Ηλυσίων στις 14 Νοεμβρίου 1968. Οι προδιαγραφές απαιτούσαν να είναι μεγαλύτερο από τη Lincoln που χρησιμοποιούσε τότε ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Κατασκευασμένο από τον αμαξοποιό Henri Chapron και σχεδιασμένο από τις υπηρεσίες του Quai de Javel, αυτό το μοναδικό DS είχε μήκος 6,53 μέτρα. Ήταν εξοπλισμένο με υπερπολυτελείς ανέσεις, όπως διαχωριστικό με κυρτό γυαλί, δερμάτινη επένδυση σε καφέ χρώμα, πτυσσόμενη θέση για διερμηνέα, ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, άμεσο και έμμεσο φωτισμό, ενδοεπικοινωνία και ενσωματωμένο μίνι μπαρ.
ΈΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ DS!
Η εκατομμυριοστή DS, μια ολοκαίνουργια DS 21 Pallas Injection Electronique, κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο του Quai de Javel στο Παρίσι στις 7 Οκτωβρίου 1969. Βαμμένη σε μεταλλικό χρώμα “Sable Métallisé”, συμπεριλαμβανομένης της οροφής, παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού που είχε ανοίξει στις 2 Οκτωβρίου. Εκεί, κληρώθηκε μπροστά σε συμβολαιογράφο και κερδίθηκε από τον Gilles Delègue, 22 ετών, φοιτητή μηχανικής στο δεύτερο έτος της École Centrale.
ΔΕΚΑΕΤΙΑ ’70: Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ
Το 1970 και το 1971, οι τροποποιήσεις στη DS επικεντρώθηκαν κυρίως στο σύστημα μετάδοσης. Τον Σεπτέμβριο του 1970, η DS εξοπλίστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων αντί για τέσσερις, ενώ έναν χρόνο αργότερα προστέθηκε αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων της εταιρείας Borg-Warner. Πριν αποσυρθεί οριστικά το 1975, μετά από 20 χρόνια αξιοσημείωτης καριέρας, η DS είχε μία τελευταία εξέλιξη. Τον Σεπτέμβριο του 1972, η DS 21 αντικαταστάθηκε από την DS 23, η οποία ήταν εξοπλισμένη με κινητήρα 2.347 κ.εκ., με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, αποδίδοντας 141 ίππους και φτάνοντας μέγιστη ταχύτητα σχεδόν 190 χλμ./ώρα.
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ…
Η 1.456.115η και τελευταία DS κατασκευάστηκε στο Παρίσι, στο εργοστάσιο του Quai de Javel, στις 24 Απριλίου 1975 στις 15:00. Ήταν μια DS 23 Pallas Injection Electronique σε χρώμα Bleu Delta. Όπως έδειχνε το πανό στο παρμπρίζ της, ήταν και η 1.330.755η DS που συναρμολογήθηκε σε αυτό το ιστορικό εργοστάσιο. Παραδόθηκε σε έναν πιστό πελάτη της μάρκας από τη Gironde, ο οποίος είχε στην κατοχή του άλλα οκτώ DS πριν από αυτή!
Η DS, ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Στην οθόνη όπως και στους δρόμους, η DS καθιερώθηκε γρήγορα. Ο κόσμος του κινηματογράφου της ανέθεσε πρωταγωνιστικούς ρόλους που έχουν μείνει αξέχαστοι. Από το φιλμ νουάρ μέχρι την κωμωδία, η DS διαπρέπει σε κάθε είδος. Εμφανίζεται, για παράδειγμα, με τη Brigitte Bardot στο Une Parisienne (1957), με τον Alain Delon στο Le Samouraï (1967), με τον Jean-Paul Belmondo και τον Bourvil στο Le Cerveau (1969), με τον Jean Gabin και τον Fernandel στο L’Age Ingrat (1964) ή με τον Louis de Funès στο Rabbi Jacob (1973). Εκεί επίσης, η DS συμβολίζει την κομψότητα, την ταχύτητα και την ισχύ. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η φουτουριστική της τεχνολογία εξιδανικεύεται, όπως στο La Dixième Victime (1965) με την Ursula Andress και τον Marcello Mastroianni, όπου η DS εμφανίζεται με γυάλινη οροφή μπλε απόχρωσης, και στο Fantomas se Déchaîne (1965) με τον Jean Marais, όπου εξοπλίζεται με φτερά και κινητήρες και απογειώνεται σαν αεροπλάνο. Τέλος, στο αξέχαστο Retour vers le Futur 2 (1989) του Robert Zemeckis, η DS εμφανίζεται ως ένα κόκκινο-κίτρινο ταξί επιστημονικής φαντασίας σε ένα φουτουριστικό 2015…
Η DS, ΜΝΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Ένα πραγματικό avant-garde αυτοκίνητο, η DS θεωρήθηκε από την πρώτη στιγμή αληθινό γλυπτό. Το 1957, στο διάσημο βιβλίο “Μυθολογίες” του Roland Barthes, ο φιλόσοφος και συγγραφέας την περιέγραψε ως “το ακριβές αντίστοιχο των μεγάλων γοτθικών καθεδρικών ναών”. Την ίδια χρονιά, το αριστούργημα του τμήματος σχεδίασης του Quai de Javel έγινε τόσο διάσημο που, από τις 7 Ιουλίου έως τις 24 Νοεμβρίου, ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που προσκλήθηκε στην 11η Τριενάλε του Μιλάνου.
Στο Palazzo Dell’Arte al Parco, παρουσιάστηκε χωρίς τροχούς, με πλήρη επένδυση, και στηριγμένο υπό κλίση σε μία κεντρική βάση, σε ύψος μεγαλύτερο από ένα μέτρο από το έδαφος. Η επίσημη “Διεθνής Έκθεση Διακοσμητικών Τεχνών, Βιομηχανικού Σχεδιασμού και Σύγχρονης Αρχιτεκτονικής” απένειμε τότε το Grand Prix Βιομηχανικού Σχεδιασμού στο αμάξωμα της DS.
Τον Οκτώβριο του 1962, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η DS, με τη βελτιωμένη αεροδυναμική πρόσοψή της, εκτέθηκε με έναν πρωτότυπο τρόπο, ως γλυπτό. Εκεί επίσης, μια DS χωρίς τροχούς, με πλήρη επένδυση στο κάτω μέρος, παρουσιάστηκε κάθετα, σαν πύραυλος σε σιλό εκτόξευσης, πάνω σε έναν μηχανισμό που την περιστρέφει αργά γύρω από τον άξονά της. Η εντύπωση που άφησε στους επισκέπτες ήταν αξέχαστη. Ο στρατηγός De Gaulle, κατά την επίσημη επίσκεψή του, δεν παρέλειψε να σταθεί και να τη θαυμάσει!
DS KAI ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με την έλευση της DS, ένας άνεμος ανανέωσης φυσά στην επικοινωνία της διαφήμισης του Quai de Javel. Το πρώτο φυλλάδιο, τυπωμένο τον Σεπτέμβριο του 1955, ένα μήνα πριν από την παρουσίασή της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ήταν ένας πραγματικός χείμαρρος χρωμάτων, υπογεγραμμένος από τον René Dumoulin. Το “L’air et l’eau”, που δημιουργήθηκε για το Σαλόνι του Παρισιού τον Οκτώβριο του 1959, απεικόνιζε το αμάξωμα της DS πάνω σε τέσσερα τεράστια κόκκινα μπαλόνια που επιπλέουν σε μια λίμνη, με σκοπό να αναδείξει την υδροπνευματική ανάρτηση. Η εικόνα, υπογεγραμμένη από τον σουρεαλιστή φωτογράφο Pierre Jahan, έκανε τον γύρο του κόσμου και παραμένει μέχρι σήμερα ένα εμβληματικό στοιχείο της διαφήμισης αυτοκινήτων. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’60, η διαφήμιση της DS ανατέθηκε στον Robert Delpire, του οποίου το ταλέντο ως γραφίστα και εκδότη απογείωσε τη φήμη του μοντέλου.
2014: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ DS AUTOMOBILES
Επισήμως ιδρυθείσα την 1η Ιουνίου 2014 στο Παρίσι, η DS Automobiles γίνεται μια ανεξάρτητη μάρκα. Με στόχο να διατηρήσει τις αξίες της καινοτομίας και της διάκρισης που κληρονόμησε από τη DS του 1955, η μάρκα ενσαρκώνει την τέχνη του ταξιδιού «à la française». Το 2025, η DS Automobiles προσφέρει μια παγκόσμια και ποικίλα γκάμα τεσσάρων μοντέλων: DS 3, DS 4, DS 7 και N°8.
Σχεδιασμένα για πελάτες που αναζητούν το διαφορετικό, θέλοντας να ταξιδεύουν στον κόσμο απολαμβάνοντας κάθε στιγμή, οι δημιουργίες της DS ξεχωρίζουν για το χαρισματικό τους στυλ, τον εκλεπτυσμένο εσωτερικό τους χώρο, τις προηγμένες τεχνολογίες και την άνεση πρώτης κλάσης. Συνδυασμένα με ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υπηρεσιών, προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από κάθε ταξίδι.
Με πολυάριθμα ρεκόρ από τη συμμετοχή της στη Formula E από το 2015, περιλαμβάνοντας δύο διπλούς τίτλους ομάδων και οδηγών, η DS Automobiles διαπρέπει στην ηλεκτροκίνηση, διαθέτοντας κάθε μοντέλο σε εξηλεκτρισμένη έκδοση. Η μάρκα προσφέρει κινητήρες 100% ηλεκτρικούς, καθώς και υβριδικούς κινητήρες αυτοφορτιζόμενους καθώς και plug-in υβριδικά μοντέλα με έως και 360 ίππους και τετρακίνηση. Το 2025, η DS Automobiles επιταχύνει τη μετάβασή της στην αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία με την άφιξη του N°8, ενός νέου μοντέλου που προσφέρει αυτονομία έως και 750 km σε μικτό κύκλο οδήγησης.
Με παρουσία σε 40 χώρες, η μάρκα DS διαθέτει ένα αποκλειστικό δίκτυο διανομής που περιλαμβάνει σχεδόν 450 DS STORES σε όλο τον κόσμο.
2025, DS N°8, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ
Εμπνευσμένο από το concept DS AERO SPORT LOUNGE, το DS N°8 διαθέτει κορυφαία ποιότητα, εκτεταμένη αυτονομία και απόλυτη άνεση, καθιστώντας το πιο εκλεπτυσμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Περισσότερο από ποτέ, το DS N°8 ενσαρκώνει τη δυναμική γαλήνη σε μια νέα μορφή SUV Coupé. Είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της DS Automobiles, με συνδυασμένη αυτονομία 750 km (κύκλος WLTP) και περισσότερα από 500 km σε αυτοκινητόδρομους χάρη στο αξιοσημείωτο Cx 0,24. Με ισχύ έως 350 ίππους, διαθέσιμο με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, το DS N°8 επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα άνεσης και ενσαρκώνει μια νέα γαλλική τέχνη του ηλεκτρικού ταξιδιού.
H ιστορία συνεχίζεται!