Με σχεδόν 600 ίππους, μεγάλους χώρους και όμορφο σχεδιασμό μέσα-έξω, το ηλεκτρικό SUV που κυκλοφόρησε πέρσι στην Ελλάδα δημιουργεί μια απορία: What’s the catch?
Μετά την «επιδρομή» νέων εταιριών από την Κίνα στο χώρο της μοτοσικλέτας, σειρά έχει ο κόσμος του αυτοκινήτου. Ξεκινήσαμε με τα πρώτα microcars, αλλά μέσα σε λίγα χρόνια, πλέον κυκλοφορούν πολλά κινεζικά αυτοκίνητα στους δρόμους μας.
Περισσότερα από όσα νομίζετε μάλιστα, καθώς ακόμη και μεγάλες μάρκες έχουν μεταφέρει τη παραγωγή τους στην Κίνα. Ανάμεσα στις νέες εταιρίες που έχουν έρθει στη χώρα μας βρίσκεται και η Seres, μια εταιρία με λιγότερα από 10 χρόνια λειτουργίας και μια πλήρως αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής.
Η Seres, λοιπόν, μας παρουσιάζει κάτι πρωτόγνωρο και σχεδόν… οξύμωρο: Ένα Premium, SUV από την Κίνα, με περίσσια ιπποδύναμη και μια τιμή αγοράς που απευθύνεται σε ένα αρκετά περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Και, μάλιστα, έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά με αυτό.
Αρκετό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει η περίπτωση της MG, η οποία μετά από ένα μακροχρόνιο -αρκετό για να τη ξεχάσουμε- διάλειμμα «επέστρεψε» στην Ελλάδα ως μάρκα του Ομίλου SAIC Motor, ο οποίος ανήκει στο κράτος της Κίνας: Μέσα σε μερικούς μήνες, κατάφερε να βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις πωλήσεων της χώρας μας με πολλά μοντέλα της και σε διαφορετικές κατηγορίες. Η MG, όμως, προσφέρει μερικά από τα πιο προσιτά και VFM μοντέλα ολόκληρης της αγοράς, ενώ ταυτόχρονα -ακόμη και αν πρόκειται για μια νέα εταιρία που δεν έχει κάποια σχέση με τη Morris Garages– χρησιμοποίησε το εδραιωμένο της έμβλημα για να εισχωρήσει πιο εύκολα στην αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr