Πτώση επισκεψιμότητας τουλάχιστον κατά 10% καταγράφηκε στα δύο πέμπτα των κορυφαίων αγγλόφωνων ιστοσελίδων το Δεκέμβριο, συγκριτικά με την κίνηση που είχαν τον αμέσως προηγούμενο μήνα.
Οι μεγαλύτερες απώλειες παρατηρήθηκαν στους μεγαλύτερους πολιτικούς και αυστηρώς ειδησεογραφικούς ιστότοπους των ΗΠΑ οι οποίοι είχαν δει σημαντική αύξηση του όγκου επισκεψιμότητάς τους με αφορμή τις εκλογές του Νοεμβρίου.
Ανάμεσα στους ειδησεογραφικούς οργανισμούς, η επισκεψιμότητα των οποίων έκανε «βουτιά» τον τελευταίο μήνα του 2024, ήταν το NBC News (με 91,5 εκατ. επισκέψεις το Δεκέμβριο, μειωμένη κατά 45% σε σχέση με τον Νοέμβριο), το ειδησεογραφικό πρακτορείο Associated Press (108,1 εκατ. επισκέψεις και μείωση κατά 39,5% από τον Νοέμβριο) και το CBS (83,9 εκατ. επισκέψεις, μείωση 25,7%).
Συνολικά 36 από τους 50 κορυφαίους ιστότοπους στον κόσμο είχαν λιγότερες επισκέψεις τον Δεκέμβριο από ό,τι τον Νοέμβριο.
Ωστόσο, η εικόνα γίνεται πιο σύνθετη, διότι 23 από τους 50 κορυφαίους ιστότοπους εμφάνισαν έξαρση επισκεψιμότητας σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2023.
Σε μηνιαία βάση, η πλειονότητα των δέκα κορυφαίων ιστότοπων έχασε επισκεψιμότητα, με το CNN (επισκεψιμότητα 497.3 εκατ. χρήστες και μείωση 25%) να σημειώνει την σημαντικότερη πτώση, ακολουθούμενο από το Fox News (278.7 εκατ. μείωση 19,8%), τους New York Times (633.5 εκατ. χρήστες, μείωση 13,8%) και τον Guardian (292.5 εκατ., μείωση 12,4%).
Η Daily Mail (274,6 εκατ. χρήστες, αύξηση 5,8% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα) και η India.com (188,8 εκατ., αύξηση 9,4%) ήταν από τους λίγους ιστότοπους της πρώτης δεκάδας με θετικό πρόσημο στην επισκεψιμότητα τους σε σχέση με τον Νοέμβριο, σύμφωνα με την καταγραφή που κάνει η Similar Web για τον θεματικό ιστότοπο Press Gazette.
Τη μεγαλύτερη μηνιαία αύξηση μεταξύ των ευρύτερων 50 κορυφαίων ψηφιακών ειδησεογραφικών οργανισμών σημείωσε το εξειδικευμένο σάιτ ειδήσεων Athlon Sports (57 εκατομμύρια επισκέψεις). Το Athlon Sports το 2024 ήταν στην πρώτη 50άδα των αμερικανικών σάιτ και τον Δεκέμβριο πλασαρίστηκε για πρώτη φορά στην παγκόσμια πρώτη 50άδα.
Ο ιστότοπος σημείωσε 38% αύξηση σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2024. Ακολούθησε η βρετανική Daily Express (59,6 εκατομμύρια, αύξηση 17,6%).
Διαβάστε επίσης
Τηλεθέαση: «Οι Αταίριαστοι» έκαναν την ανατροπή στην πρωινή ζώνη
Eurovision 2025: Έλενα Παπαρίζου και Σάκης Ρουβάς θα παρουσιάσουν τον εθνικό τελικό
ΣΚΑΪ: Στις 25/1 αναμένεται η πρεμιέρα του νέου τηλεπαιχνιδιού «Η Ελλάδα ψηφίζει»