Σταδιακή «στροφή» τηλεθεατών κατέγραψε η Nielsen για δεύτερη ημέρα στη σειρά, στα κανάλι εθνικής εμβέλειας με τον Alpha να εμφανίζει, χθες, την υψηλότερη συγκέντρωση προτιμήσεων ιδίως από το απομεσήμερο και μέχρι τα μεσάνυχτα, σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.
Το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς πρόσθεσε σχεδόν τρείς ποσοστιαίες μονάδες στο μερίδιο του, συγκριτικά με εκείνο που είχε την ακριβώς προηγούμενη ημέρα. Το Mega ήταν δεύτερη επιλογή των τηλεθεατών, παρουσιάζοντας βελτιώση στην επίδοση του άνω των δύο ποσοστιαίων μονάδων.
Τον «βηματισμό» των δύο δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν οι «αντίπαλοι» σταθμοί, παρά την ανοδική τάση που κατέγραψε η εταιρεία μετρήσεων τηλεθέασης στα περισσότερα από αυτά.
Παρά την βελτιωμένη κινητικότητα στα «μεγάλα» κανάλια η σημαντικότερη μερίδα (29,2%) του τηλεοπτικού κοινού κινήθηκε σε επιλογές που περιλαμβάνει στην κατηγορία «Άλλα» η Nielsen και ανάμεσα σε αυτές είναι οι ελληνικές και ξένες συνδρομητικές πλατφόρμες, τα κανάλια τοπικής και περιφερειακής εμβέλειας, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με οπτικοακουστικό περιεχόμενο (πχ Youtube).