Στην εποχή του διαδικτύου και των social media είναι συχνό το φαινόμενο των… στρατευμένων λογαριασμων, δηλαδή ατόμων ή και ομάδων που μέσα από τις αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προωθούν θέσεις και προτάσεις κομμάτων -και της κυβέρνησης.
Τα φιλοκυβερνητικά «παπαγαλάκια» στα social media, λοιπόν, στην προσπάθειά τους να δείξουν ότι όλα πάνε πρίμα ειδικά στην οικονομία, αξιοποιούν κάθε τριήμερο ή εορταστική περίοδο για να αναφέρουν ότι τα θέρετρα (καλοκαιρινά ή χειμερινά) είναι γεμάτα κόσμο, ως απόδειξη ότι ο κόσμος έχει λεφτά για να μπορεί να κάνει έστω μια ολιγοήμερη απόδραση, ως δείγμα ευημερίας.
Έλα, όμως, που φτάνει μια δημοσκόπηση για να γίνει αυτό το αφήγημα σμπαράλια: στη μέτρηση της Metron Analysis για το Mega, στο ερώτημα αν θα πάτε ταξίδι ή εκδρομή (έστω μιας διανυκτέρευσης) στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, το συντριπτικό 76% λέει ότι θα μείνει στο σπίτι του και μόλις το 23% λέει ότι θα πάει κάπου. Και κάπως έτσι… βυθίζεται αύτανδρο το επιχείρημα των «τεραστίων πληροτήτων», ως απόδειξη ότι ο κόσμος έχει λεφτά.