Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

Υποτροφίες COSMOTE: «Δικαίωμα» στο όνειρο για 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες

Το όνειρο 30 πρωτοετών φοιτητών για σπουδές στα ελληνικά πανεπιστήμια πραγματοποίησε για μία ακόμα χρονιά η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, προσφέροντας σε πρωτοετείς φοιτητές υποτροφίες που αγγίζουν τα 500.000€.

Με σταθερή δέσμευση για ισότιμη πρόσβαση όλων στη γνώση, ο θεσμός των υποτροφιών COSMOTE αποτελεί το μακροβιότερο πρόγραμμα κοινωνικής συνεισφοράς της εταιρείας και εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, η οποία είναι πλήρως εναρμονισμένη με αυτή του Ομίλου Telekom.

Στα 23 χρόνια «ζωής» του Προγράμματος έχουν δοθεί σε περισσότερους από 840 φοιτητές από όλη την Ελλάδα υποτροφίες που ξεπερνούν τα €8,5 εκατ., προάγοντας όχι μόνο την ισότιμη πρόσβαση στη γνώση, αλλά και την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων.

30 νέοι φοιτητές προστέθηκαν στη μεγάλη οικογένεια υποτρόφων της COSMOTE

Οι 30 υποτροφίες της COSMOTE, αποτελούνται από την τιμητική υποτροφία «Ζαχαρίας Πιπερίδης», συνολικού μικτού ποσού €25.000, που απονέμεται σε έναν φοιτητή του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στη μνήμη του διακεκριμένου στελέχους του Ομίλου ΟΤΕ, από 9 υποτροφίες συνολικού μικτού ποσού €18.750 η καθεμία για φοιτητές πενταετούς φοίτησης, και από 20 υποτροφίες συνολικού μικτού ποσού €15.000 η καθεμία για φοιτητές τετραετούς φοίτησης.

Η κα Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ, δήλωσε σχετικά: «Στην COSMOTE πιστεύουμε ότι η ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση είναι θεμελιώδης για τη δημιουργία μιας πιο δίκαιης και βιώσιμης κοινωνίας. Καλωσορίζουμε τα νέα μας μέλη στην μεγάλη οικογένεια υποτρόφων της COSMOTE και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε πρωτοβουλίες που δίνουν ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.»

Εκτός από τη χρηματική υποτροφία, η COSMOTE προσφέρει σε όλους τους επιλεγμένους υποτρόφους για όλη τη διάρκεια των σπουδών τους laptop, πλήρες πακέτο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και Internet, καθώς και COSMOTE TV για 1 χρόνο.

Παράλληλα, οι νέοι υπότροφοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους τόσο μέσα από μοναδικές τεχνολογικές εμπειρίες που προσφέρει ο Όμιλος Telekom, όσο και μέσω πρακτικής άσκησης στο σύγχρονο περιβάλλον εργασίας του Ομίλου ΟΤΕ.

Απονομή Υποτροφιών COSMOTE 2024-2025

Στο πλαίσιο τις φετινής απονομής των υποτροφιών της COSMOTE, τα νέα μέλη της μεγάλης οικογένειας υποτρόφων, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν ένα διήμερο μοναδικών εμπειριών. Μεταξύ άλλων, ξεναγήθηκαν στο Μέγαρο του Ομίλου ΟΤΕ, γνώρισαν από κοντά τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου, κ. Κώστα Νεμπή, ενώ παράλληλα συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο ενδυνάμωσης και μαγείρεψαν για καλό σκοπό.

Πηγή: Topontiki.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img