Το εβδομαδιαίο μοτίβο στην Παρασκευιατική πίτα τηλεθέασης των καναλιών δεν διαφοροποιήθηκε στα μέσα Δεκεμβρίου. Το Mega έχει «χτίσει» μια ισχυρή ζώνη τηλεθέασης στο prime time με το δίδυμο «Η γη της ελιάς» και «Φως στο τούνελ».
Ειδικά η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη είναι εκείνη που κάνει κόσμο να ξενυχτά μπροστά στις τηλεοράσεις του περισσότερο από κάθε άλλο πρόγραμμα που κάνει «γερμανικό νούμερο». Με αυτά κατά νου το 16,9% που απέσπασε το κανάλι της Καλλιθέας ήταν το μεγαλύτερο μερίδιο μεταξύ των δέκα σταθμών εθνικής εμβέλειας, σύμφωνα με τη Nielsen.
O κατακερματισμός τηλεθεατών σχεδόν ισόποσος σε τέσσερα κανάλια έχει τη σημασία του και συνδυασμό με την υψηλή συσπείρωση τηλεθεατών στο Mega, ενδεχομένως να υποδηλώνει την κινητικότητα τηλεθεατών σε άλλες ημέρες της εβδομάδας ή την απουσία μετρήσιμων «αντιπάλων» στον ανταγωνισμό.
Δύο ακόμη κόντρες κατέγραψε η Nielsen, μεταξύ Open και ΕΡΤ1 και ανάμεσα σε MAK TV και ΕΡΤ3, με πολύ οριακές διαφορές η κάθε μία.