Ο ανταγωνισμός και το προχωρημένο της ώρας ήταν από ό,τι φαίνεται από τους βασικούς παράγοντες για την τηλεθέαση της εκπομπής «Αυτοψία» με τη συνέντευξη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Με την ολοκλήρωση προβολής του επεισοδίου «Άγιος έρωτας» η τηλεθέαση του σταθμού έκανε «βουτιά». «Απέναντι», ιδίως στις εκπομπές «Υποθέσεις» (Open) «The 2night show» (ΑΝΤ1) είχαν στραφεί οι περισσότεροι από τους ξενύχτηδες τηλεθεατές, σύμφωνα με τα δεδομένα τηλεθέασης της Nielsen.
Πηγή: Topontiki.gr