Τα πάνω κάτω θέλει να φέρει η Citroen με το ξεκίνημα και επισήμως της εμπορικής πορείας του νέου C3 στην Ελλάδα, όχι μόνο στην κατηγορία που τυπικά ανήκει, αλλά γενικότερα στην αγορά αυτοκινήτου.
Το νέο μοντέλο σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Citroёn, καθώς θέτει νέα δεδομένα στην αγορά του αυτοκινήτου. Κάνει δε πράξη την υπόσχεση της μάρκας, προσφέροντας προσιτή κινητικότητα και εκδημοκρατίζοντας την ηλεκτροκίνηση.
Κι αυτό γιατί πρόκειται για ένα μοντέλο, που μπορεί λόγω των «απόλυτων» διαστάσεων του και της τιμής του να μπαίνει θεωρητικά ανάμεσα στα supermini μοντέλα, όμως όποιος το δει από κοντά θα καταλάβει ότι κάτι τέτοιο ισχύει μόνο «στα χαρτιά».
Το σχήμα του, αλλά και οι χώροι εσωτερικά παραπέμπουν σε crossover-SUV μοντέλα ανώτερων κατηγοριών ενώ το ίδιο ισχύει σε ότι αφορά την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή και την τεχνολογία που ενσωματώνει.
Λόγω του σχετικά «boxy» σχήματος του αλλά και του σχεδιασμού του εσωτερικού οι χώροι που απολαμβάνουν οδηγός και συνοδηγός είναι πολύ άνετοι ενώ και οι πίσω θέσεις παραπέμπουν περισσότερο σε b-SUV παρά σε αυτοκίνητο πόλης.
Επίσης τα 20 εκατοστά περίπου που το χωρίζουν από το έδαφος δίνουν και αυτά άλλη μία πτυχή του περιπετειώδους και crossover χαρακτήρα που έδωσαν οι σχεδιαστές της Citroen στο νέο μοντέλο.
Αυτό όμως που κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι η ποιότητα και άνεση επιπέδου πολυθρόνας των Advanced Comfort καθισμάτων τα οποία δεν θα αφήσουν κανένα παραπονεμένο ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια, ενώ και οι αναρτήσεις που διαθέτουν Progressive Hydraulic Cushions και έχουμε γνωρίσει στο μεγαλύτερο C5 Aircross θα είναι διαθέσιμες σε όλες τις εκδόσεις του νέου C3 κάνοντας την κύλιση του να μοιάζει πραγματικά με μαγικό «χαλί».
Και όλα αυτά η Citroen τα προσφέρει σε μία από τις χαμηλότερες (αν όχι την χαμηλότερη) τιμές της κατηγορίας λανσάροντας στην Ελλάδα το νέο C3 στην έκδοση βενζίνης με τιμή εκκίνησης τα €16.900 και το e-C3 100% ηλεκτρικό με €18.900 (περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3). Μάλιστα το ηλεκτρικό C3 έχει αυτονομία της τάξης των 320 χλμ. μία επίδοση που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα της αγοράς.
Την γκάμα του μοντέλου ολοκληρώνει το νέο υβριδικό κινητήριο σύστημα Hybrid 100 e-DCS6, χωρίς περιορισμούς φόρτισης, παρέχοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να πραγματοποιεί το 50% των αστικών μετακινήσεων αμιγώς ηλεκτρικά. Προσφέρεται με τιμή εκκίνησης από €21.900 και θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025. (περιλαμβάνεται προωθητική ενέργεια).
Ανακεφαλαιώνοντας η νέα πρόταση της Citroёn για το νέο C3 φέρνει κυριολεκτικά την επανάσταση στην αγορά του αυτοκινήτου καθώς κατάφερε να «χώρεσει» σε ένα μοντέλο με διαστάσεις ιδανικές για την πόλη, χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες μίας μικρής οικογένειας στις διακοπές και τα ταξίδια τους ή τις αθλητικές εξορμήσεις ενός ζευγαριού για το σαββατοκύριακο. Ταυτόχρονα προίκισαν το νέο C3 με συστήματα άνεσης και τεχνολογίας που για να τα βρούμε στον ανταγωνισμό (και όχι πάντα) θα πρέπει να απευθυνθούμε σε μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα.
Όλα τα παραπάνω, μάλιστα, προσφέρονται σε μία τιμή εκκίνησης πολύ κάτω από τα 20.000 ευρώ όταν όλοι ξέρουμε ότι ζούμε σε μία εποχή που τα αυτοκίνητα γίνονται συνεχώς ακριβότερα σε σημείο να γίνονται απρόσιτα στον Έλληνα καταναλωτή.
Τώρα θα αναρωτηθείτε πώς τα κατάφεραν οι Γάλλοι της Citroen να δημιουργήσουν το πιο value for money «πακέτο» της αγοράς χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα; Αυτό μπορούν πραγματικά να το απαντήσουν μόνο οι ίδιοι.
Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να επισκεφθούμε μία από τις εκθέσεις των διανομέων του δικτύου της μάρκας και να το δούμε από κοντά ή ακόμα καλύτερα να το απολαύσουμε έστω και με ένα test drive…