Η κάλυψη των αμερικανικών εκλογών από κανάλια εθνικής εμβέλειας που «παρατηρεί» η Nielsen φαίνεται να «κράτησε» μερίδα του τηλεοπτικού κοινού μπροστά στις τηλεοράσεις τους χθες μετά τις 00:00.
Από τα κανάλια που είχαν ειδικές εκπομπές και οι επιδόσεις τους δημοσιοποιούνται από την εταιρεία τηλεμετρήσεων, όσοι ξενύχτησαν «κινήθηκαν» μεταξύ ΣΚΑΪ, Open και Mega.
Συνθήκες διαγωνισμού αναπτύχθηκαν μεταξύ ΣΚΑΪ και Mega, όπως προκύπτει από τα διαγράμματα τηλεθέασης των δύο ανταγωνιστών, με το Open να παρουσιάζει αξιοσημείωτη δυναμική.
Η έκτακτη ενημερωτική εκπομπή «ΧΑΡΙΣ VS ΤΡΑΜΠ» που παρουσίασε από τις 23:45 ο Παύλος Τσίμας, στον ΣΚΑΪ, δείχνει να κέρδισε στα σημεία και «έχτισε» διαφορά από τον ανταγωνισμό από τη 01:00 κι έπειτα. Το κανάλι του Φαλήρου αναφέρει πως «στο διάστημα 23:45-02:00 η ειδική εκπομπή του απέσπασε μερίδιο τηλεθέασης 9,8%», μέγεθος διόλου αμελητέο αν συνεκτιμηθεί το ευρύτερο «περιβάλλον» και ο κανόνας που θέλει την τηλεθέαση να πέφτει ραγδαία από τις 00:00 και ύστερα.
Θα είχε ενδιαφέρον να γνωρίζαμε τι επίδοση κατάφερε η μαραθώνια απευθείας μετάδοση που πραγματοποίησε η ΕΡΤ, μέσω του ΕΡΤNews, αλλά καθώς ο κρατικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας έχει ζητήσει από τη Nielsen να μην κοινοποιεί στοιχεία τηλεθέασης για το αμιγώς ειδησεογραφικό κανάλι του, δεν θα μάθουμε ποτέ την απήχηση που είχε.
Νεώτερα στοιχεία, αν υπάρχουν, για τις επιδόσεις των καναλιών σχετικά με τις τηλεθέασεις των εκπομπών που κάλυψαν «ζωντανά» την έκβαση του εκλογικού αποτελέσματος στις Ηνωμένες Πολιτείες αναμένεται να φανούν στα δεδομένα της Τετάρτης που θα δοθούν στη δημοσιότητα αύριο (7/11) από τη Nielsen.