Σε συμφωνία για την απόκτηση ποσοστού άνω του 30% του Αστέρα Βουλιαγμένης έχει καταλήξει, σύμφωνα με πληροφορίες που μένει να επιβεβαιωθούν, ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου.
Επί του παρόντος δεν είναι σαφές εάν το ποσοστό αυτό αφορά τη συμμετοχή της τουρκικής Dogus (33%) ή εάν πρόκειται για μερίδιο των Αράβων ιδιοκτητών, ενώ για το τίμημα γίνεται λόγος πως κινείται στην περιοχή των 300 εκατ. ευρώ.
Το εμβληματικό συγκρότημα από το 2016 βρίσκεται στην ιδιοκτησία επενδυτικής κοινοπραξίας η οποία είχε πλειοδοτήσει στον σχετικό διαγωνισμό. H επενδυτική κοινοπραξία, με τη συμμετοχή ισχυρών αραβικών κεφαλαίων επενδυτικά κεφάλαια, από το Αμπού Ντάμπι, το Ντουμπάι, το Κουβέιτ και άλλα εμιράτα υπό την η εταιρεία συμφερόντων της αραβικής AGC Equity Partners, αλλά και του Τούρκου Φερίτ Σαχένκ της Dogus Group, κατέβαλε το ποσό των 393,1 εκατ. ευρώ, αποκτώντας τότε ποσοστό 88,5% των μετοχών της Αστήρ Παλλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ.
Σημειώνεται πως ο κ. Προκοπίου πρόσφατα απέκτησε συμμετοχή και στο project του Ελληνικού που υλοποιεί η Lamda Development.
Ο εφοπλιστής επενδύει 120 εκατ. ευρώ, όπως ανακοινώθηκε το Σεπτέμβριο, ενώ η συνολική επένδυσή του στο Ελληνικό θα φτάσει στα 500 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα η στρατηγική συνεργασία περιλαμβάνει δύο σκέλη: τη συμφωνία για την απόκτηση ποσοστού αξίας 25 εκατ. ευρώ της LAMDA Development σε εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας του κ. Προκοπίου, αλλά και σε ένα ευρύτερο πλαίσιο το πλάνο για αναπτύξεις συνολικά 86.000 τ.μ. ως προς τη δομήσιμη επιφάνεια εντός της έκτασης του πρώην αεροδρομίου. Με βάση τον σχεδιασμό, στην πλευρά Προκοπίου θα περάσουν τέσσερα οικοδομικά τετράγωνα στην περιοχή κοντά στο IRC και στο Γκολφ της Γλυφάδας.
Ο Γιώργος Προκοπίου είναι πολιτικός μηχανικός και διαθέτει τρεις ναυτιλιακές εταιρείες, τις Dynacom – Dynagas – Sea Traders. Έγινε ο πρώτος Έλληνας εφοπλιστής που έστειλε δεξαμενόπλοιό του, το οποίο βρισκόταν στο Port Said της Αιγύπτου να παραλάβει πετρέλαιο από τους αντικαθεστωτικούς στη Λιβύη στην πρώτη τους εξαγωγή από την ημέρα που ξέσπασε ο εμφύλιος πόλεμος. Η αξία του φορτίου είχε εκτιμηθεί στα 125 εκατομμύρια δολάρια.
Επίσης, είναι από τους Έλληνες εφοπλιστές που έκαναν άνοιγμα στην Κίνα για να λάβουν χρηματοδότηση για την ναυπήγηση πλοίων. Ήταν ένας από τους 15 Έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι στις αρχές του 2011 επισκέφθηκαν την Κίνα με επικεφαλής τον τότε υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννη Διαμαντίδη. Μεταξύ των εφοπλιστών ήταν ο Παναγιώτης Τσάκος, ο Θεόδωρος Βενιάμης πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και ο Γιάννης Αγγελικούσης.
Διαβάστε επίσης
ΤΗΕΟΝ: Οι ισχυρές νέες παραγγελίες Οκτωβρίου επιβεβαιώνουν την αυξημένη ζήτηση στο 4ο τρίμηνο 2024
Συνεργασία instacar και Π. Πετρόπουλος για το ηλεκτρικό δίκυκλο ΝΟΟS
Ελληνικός Χρυσός: 500 νέες θέσεις εργασίας στο έργο των Σκουριών