Μακράν το καλύτερο σε επίδοση πρόγραμμα του Σαββάτου ήταν το μουσικό σόου «Τhe Voice». Η δεύτερη επιλογή των τηλεθεατών από τα προγράμματα της ημέρας, το τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» είχε σχεδόν τρεις ποσοστιαίες μονάδες από την κορυφή της τηλεθέασης, το οποίο ήταν σε επανάληψη.
Γενικώς, ο δείκτης της Nielsen κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, από ό,τι συνήθως και η πλειονότητα των «εστίασε» σε προτάσεις εκτός ζώνης υψηλής τηλεθέασης. Ή με μια άλλη ανάγνωση η «πεσμένη» ένταση του ανταγωνισμού στη βραδινή ζώνη έδωσε περιθώριο να πλασαριστούν στην δεκάδα εκπομπές που μεταδίδονται νωρίτερα από τις 21.00.
Ανάλογα χαρακτηριστικά χαλαρής συγκέντρωσης στις τηλεσυχνότητες είχε και η Κυριακή με τη διαφορά ότι το ενδιαφέρον ως προς τις ώρες μετάδοσης μετατοπιστηκε χρονικά, αργότερα από εκείνο που παρατηρήθηκε στη διάρκεια του Σαββάτου.
Στα αξιοπρόσεκτα το πλασάρισμα της ΕΡΤ3 στη 10αδα χάρη στον αγώνα μπάσκετ Ολυμπιακού- Παναθηναϊκού.
Στην «παρέλαση» προγραμμάτων της Δευτέρας, «σημαιοφόρος» τηλεθέασης ήταν- ποια άλλη- η «Γη της ελιάς», με «παραστάτη» το «Grand Hotel».
Τρίτη σε προτιμήσεις πρόταση ήταν το τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» και τέταρτη επιλογή των τηλεθεατών το επεισόδιο της σειράς «Έχω παιδιά».
Η απευθείας μετάδοση της στρατιωτικής παρέλασης στη Θεσσαλονίκη ήταν το πέμπτο σε δημοφιλία πρόγραμμα της ημέρας, αποτέλεσε πόλο έλξης σχεδόν 740.000 τηλεθεατών με τον δείκτη της Nielsen να στέκεται στο 7,3%. Τέτοιες πιένες θα δει, εκτός απροόπτου, η ΕΡΤ3 του χρόνου τέτοια μέρα.