Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

Google: Μπλόκο στις πολιτικές διαφημίσεις με το κλείσιμο της κάλπης στις αμερικανικές εκλογές

Με το κλείσιμο και της τελευταίας κάλπης στις ΗΠΑ, την μεθεπόμενη Τρίτη (5/11), η Google θα μπλοκάρει σε όλες τις πλατφόρμες της, κάθε διαφήμιση πολιτικού περιεχομένου, υπο τον φόβο της παραπληροφόρησης.

Για το μέτρο ενημέρωσε τους συνεργάτες/πελάτες της με σχετικό σημείωμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χθες, το οποίο έφθασε και σε  δημοσιογραφικά  γραφεία.

Η τακτική αυτή εφαρμόστηκε πρώτη φορά στις προηγούμενες εκλογές, του 2020, στις ΗΠΑ, με σκοπό να προλάβει φαινόμενα  παραπληροφόρησης, σχετικά με τη διεξαγωγή της ψηφοφορίας, συμπεριλαμβανομένων των υποψηφίων που διεκδικούν πρώιμα τη νίκη πριν από την ανακοίνωση των εκλογικών αποτελεσμάτων.

 «Εφαρμόζουμε αυτή πολιτική με περίσσια προσοχή και για περιορίσουμε το ενδεχόμενο της σύγχυσης, συνυπολογίζοντας την πιθανότητα να συνεχίσουν να καταμετρώνται ψήφοι και μετά την ημέρα των εκλογών», ανέφερε ο εκπρόσωπος της Google Μάιλ Ασίμαν.

Η πολιτική αυτή θα ισχύει για όλες τις διαφημίσεις για τις αμερικανικές εκλογές ή τις διαφημίσεις που αναφέρονται στις αμερικανικές εκλογές, τις διαδικασίες ή τα αποτελέσματά τους, σημειώνει η ιστοσελίδα AXIOS η οποία «έβγαλε» πρώτη την είδηση.

Η Google ενημέρωσε επίσης το μέτρο θα διαρκέσει μερικές εβδομάδες και  ότι για την άρση του θα ενημερώσει εγκαίρως. Του μέτρου εξαιρούνται οι επικοινωνιακές καμπάνιες δημόσιας ενημέρωσης από πολιτειακές ή ομοσπονδιακές εκλογικούς αρχές και αξιωματούχους.

Το μέτρο προσωρινής παύσης μετάδοσης πολιτικών διαφημίσεων εφαρμόζεται καθώς οι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας –αλλιώς Big Tech– βρίσκονται φέτος σε κατάσταση συναγερμού μετά τη χαοτική εξάπλωση της παραπληροφόρησης γύρω από τις προηγούμενες προεδρικές εκλογές.

H Meta (facebook, instagram, messenger, whatsapp) δεν έχει ανακοινώσει σχέδια για την παύση των πολιτικών διαφημίσεων μετά τις εκλογές αυτή τη φορά, αλλά οι πολιτικές της απαγορεύουν στους υποψηφίους ή στις επικοινωνιακές εκστρατείες τους να ανακοινώνουν πρόωρα τη νίκη ενώ γίνεται ακόμα καταμέτρηση ψήφων. Ωστόσο έχει κάνει σαφές ότι θα μπλοκάρει τις νέες διαφημίσεις με  πολιτικό, εκλογικό και κοινωνικό περιεχόμενο κατά την τελευταία εβδομάδα της προεκλογικής εκστρατείας – επαναφέροντας μια πολιτική από τα προηγούμενα χρόνια. Γνωστοποίησε δε ότι η παύση θα αρθεί την επομένη των εκλογών.

Για την ιστορία η Google είχε ενεργοποιήσει την πολιτική απαγόρευσης διαφημίσεων πολιτικού περιεχομένου ύστερα από την επίθεση στο Καπιτώλιο, από οπαδούς του Ντόναλντ Τραμπ, στις 6 Ιανουαρίου 2021- την εφάρμοσε στις 14 του ίδιου μήνα- και την απέσυρε τον επόμενο (Φεβρουάριο 2021).

Πηγή: Topontiki.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img