Δύσκολο το σπορ της πολιτικής εν έτει 2024 για όσους και όσες είναι στο κουρμπέτι από τη δεκαετία του ’80.
Αλλιώς είχαν μάθει, αλλιώς γίνεται η δουλειά τώρα. Βλέπετε, στην εποχή των κοινωνικών δικτύων και των εφαρμογών που απευθύνονται κυρίως στις νέες ηλικίες, ένας ή μία πολιτικός οφείλει να μάθει όλα τα νέα κόλπα και να μην περιορίζεται στις παλαιές μεθόδους. Ειδικά εάν έχει υψηλές βλέψεις, ακόμα και ηγηθεί κόμματος.
Για παράδειγμα η Άννα Διαμαντοπούλου, η οποία έτρεξε άρον άρον να κάνει… tik tok.
Δεν είναι τυχαία η πρεμούρα. Ή Διαμαντοπούλου δεν ήταν στην πρώτη γραμμή της μάχιμης πολιτικής εδώ και χρόνια – η φιλία με τον Μητσοτάκη και ο παρασκηνιακός κατά βάση συγχρωτισμός με την κυβέρνηση δεν πιάνονται.
Έφυγε από το ΠΑΣΟΚ εδώ και δέκα χρόνια, άρα η επαφή της με το πολιτικό γίγνεσθαι, τα στελέχη, τα μέλη τους οπαδούς ήταν ισχνή έως ανύπαρκτη.
Τώρα που θέλει να γίνει… αρχηγός (!!!) του κόμματος το οποίο εγκατέλειψε στα δύσκολα, διαπιστώνει ότι ναι μεν έχει κάποια ερείσματα στις μεγάλες ηλικίες που τη γνωρίζουν απ’ όταν διορίστηκε νομάρχης στα 26 της, το 1985 και από τις θέσεις που είχε επί Σημίτη, όπως ο διορισμός της στην Κομισιόν, αλλά οι νεότεροι ούτε που την έχουν ακούσει.
Το αποτέλεσμα: Οι δημοσκοπήσεις την εμφανίζουν να καταρρέει στις νεότερες ηλικίες – κάτω από τα 35 ή και τα 40. Ελπίζει μάλλον να μην πάνε πολλοί νέοι στις κάλπες της 6ης Οκτωβρίου. Αν πάνε ούτε 4άδα δεν μπαίνει…