Σε διαφημιστική καμπάνια για τις privé ξεναγήσεις στην Ακρόπολη – κόστους 5.000 ευρώ – που έχουν αρχίσει από τον περασμένο Ιούνιο προχωρεί το υπουργείο Πολιτισμού.
Συγκεκριμένα, ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ) ανάρτησε στην ιστοσελίδα του πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη διαφημιστική προβολή –μεταξύ άλλων– της υπηρεσίας The Acropolis Experience, όπως είναι η επίσημη ονομασία των privé επισκέψεων. Η καμπάνια θα έχει διάρκεια δύο μηνών και θα πραγματοποιηθεί σε δημοφιλή τουριστικά site.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η «Καθημερινή», μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί επτά τέτοιες εξατομικευμένες ξεναγήσεις στην Ακρόπολη, με το κοινό που τις επιλέγει να προέρχεται από ευρωπαϊκές χώρες και να αποτελείται τόσο από παρέες έως πέντε ατόμων, όσο και από οικογένειες ή ζευγάρια, αλλά και σε μία περίπτωση, από έναν μεμονωμένο επισκέπτη.
Οσον αφορά την επισκεψιμότητα της Ακρόπολης, αυτή φαίνεται πως κυμαίνεται στα περυσινά επίπεδα, μεταξύ 16.000 και 18.000 ατόμων ημερησίως. Τις υπηρεσίες έκδοσης και ακύρωσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, καθώς και την υποδοχή των επισκεπτών μέχρι και την είσοδό τους στο μνημείο, έχει αναλάβει ως γνωστόν ιδιώτης ανάδοχος, γεγονός που έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε σωματεία εργαζομένων στο ΥΠΠΟ, ορισμένα από τα οποία προγραμματίζουν κινητοποιήσεις στην Ακρόπολη στις 11 Αυγούστου.
Διαβάστε επίσης
Σπάρτη: Πώς «ξεσκεπάστηκε» ο 40χρονος που φέρεται να βίαζε την ανήλικη κόρη του
Κιλκίς: Σοβαρό τροχαίο με τετραμελή οικογένεια – Έγινε επιχείρηση απεγκλωβισμού
Νέος ΚΟΚ: Μείωση ταχύτητας στις πόλεις προβλέπουν οι αλλαγές – Τρομάζει η αύξηση των τροχαίων