Ο γνωστός πρωτοποριακός θίασος Forced Entertainment από το Σέφιλντ της Μεγάλης Βρετανίας, που ιδρύθηκε το 1984 , άντλησε τις επιρροές του από τον χορό, την περφόρμανς, τη μουσική κουλτούρα, το καμπαρέ και το stand-up.
Είχε, όμως, πάντα ως στόχο να καυτηριάζει τον τεχνολογικά αναπτυσσόμενο κόσμο και την δύναμη των media να επηρεάζουν τον σύγχρονο άνθρωπο, διαμορφώνοντας συνειδήσεις.
Αυτή τη φορά στο Φεστιβάλ Αθηνών (Πειραιώς 260), με το έργο «Signal to noise», η κολεκτίβα έχοντας ως σκηνοθέτη τον Tim Ettchells, ασχολήθηκε με την ανησυχητική εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης. Ένα φαινόμενο που απομονώνει το άτομο και το παγιδεύει στον απρόσωπο κόσμο των ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Ωστόσο, δυστυχώς, η μονοδιάστατη – και με δήθεν κωμικά στοιχεία – παράστασή της δεν διέθετε τίποτα από τις παλαιότερες εμβληματικές δημιουργίες της (π.χ. «Quizoolal» , 1996). Αντίθετα, στηρίχτηκε σε ένα απλοϊκό, αναχρονιστικό συνονθύλευμα ιδεών, με αισθητική από τις δεκαετίες ’70, ΄80, και πολυχρησιμοποιημένες μουσικές, απογοητεύοντας όσους γνωρίζουν την πορεία της.