Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

Το δικαιολογημένο παράπονο του Στέφανου..

Ο Στέφανος Ντούσκος πήγε στους Ολυμπιακούς του Τόκιο χωρίς ιδιαίτερη στήριξη. Κι αφού πολλοί είχαν αρνηθεί ακόμη και μικρές χορηγίες.

Ο Στέφανος τα κατάφερε.

Επέστρεψε με το χρυσό μετάλλιο, πήρε και την πρόκριση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

Ο Γιαννιώτης Ολυμπιονίκης έχει όμως ένα παράπονο, απολύτως δικαιολογημένο. Μετά το Τόκιο, η Ελληνική πολιτεία υποσχέθηκε τη μόνιμη στήριξη, με διορισμό στις Ένοπλες Δυνάμεις για τους Ολυμπιονίκες.

Όπως συνέβαινε επί σειρά ετών.

Η σχετική διαδικασία ολοκληρώθηκε εδώ και δύο χρόνια. Όμως ο διορισμός αυτός που εξασφαλίζει τους αθλητές και αποτελεί οικονομική ανάσα, ακόμη δεν έχει γίνει.

Και ο Στέφανος, προφανώς κι άλλοι πρωταθλητές μας, εξακολουθεί να προετοιμάζεται με τις ίδιες σχεδόν δυσκολίες.

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img