Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.9 C
Ioannina

Ιωάννινα: Επιχείρηση διάσωσης στο Τσεπέλοβο – Σώοι οι δύο ανήλικοι που χάθηκαν σε δάσος

Αργά το απόγευμα της Τετάρτης ολοκληρώθηκε επιχείρηση της ΕΜΑΚ και της Πυροσβεστικής για τον εντοπισμό δύο ανήλικων στην περιοχή του Τσεπελόβου Ιωαννίνων.

Οι δύο ανήλικοι, 15 και 16 ετών, υπήκοοι Γερμανίας, έφυγαν από το χωριό κινούμενοι σε δασώσδη περιοχή προς την Αστράκα.

Έχασαν όμως τον προσανατολισμό τους και δεν μπορούσαν να βρουν το μονοπάτι της επιστροφής. Έτσι ζήτησαν βοήθεια μέσω του 112.

Άμεσα κινήθηκε δύναμη της Πυροσβεστικής και της ΕΜΑΚ, τα στελέχη των οποίων εντόπισαν τους δύο ανήλικους, σε άριστη κατάσταση και τους μετέφεραν με ασφάλεια στο χωριό.

πηγή:ert.gr

Hot this week

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Κρήτη: Εκτός φυλακής ο 23χρονος για την σφαίρα στο κεφάλι του Νίκου Φανουράκη

O καταδικασμένος δράστης αποφυλακίζεται

Γάζα: Επιτεύχθηκε συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει για ομήρους και αποχώρηση στρατευμάτων

Το βράδυ της Τετάρτης ή την Πέμπτη ηοι υπογραφές, επιμένουν οι πηγές

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Topics

Κασσελάκης: Η τέχνη της αντιγραφής και το «παιχνίδι» Μητσοτάκη με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

«Τουλάχιστον ας έχουν την αξιοπρέπεια να παραδεχτούν όταν αντιγράφουν κάτι»

Eurovision 2025: Φαβορί του εθνικού τελικού η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα»

Το τραγούδι έχει ξεπεράσει τις 700.000 προβολές στο YouTube

Η διαφήμιση του εθνικού αερομεταφορέα του Πακιστάν πήγε (πολύ) λάθος – Σάλος στα social media

«Απολύστε τον διευθυντή μάρκετινγκ», έγραψε ένας, ενώ ένας άλλος ρώτησε : «Ποιος σκέφτηκε ότι αυτή η διαφήμιση ήταν καλή ιδέα;»

Πάτρα: Φωτιά σε διαμέρισμα – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img